۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۹۳۴۳
پس از تشییع باشکوه از سوی مردم؛

پیکر آیت الله طبرسی در گلزار شهدای ساری آرام گرفت

پیکر آیت الله طبرسی در گلزار شهدای ساری آرام گرفت
پیکر آیت الله نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تشییع باشکوه از سوی مردم در گلزار شهدای ساری به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، پیکر پاک آیت الله نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و نماینده مجلس خبرگان رهبری دقایقی قبل بنا بر وصیت آن مرحوم در جوار شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای ساری به خاک سپرده شد.
 
بر اساس این گزارش، پیکر مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری آیت الله طبرسی از ساعت نه صبح امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) تا گلزار شهدای ساری تشییع شد و سپس در جوار شهدا آرام گرفت.
 
این گزارش می افزاید؛ در مراسم تشییع پیکر آیت الله طبرسی برخی شخصیت های کشوری نظیر حجت الاسلام ناطق نوری، سردار اسکندر مؤمنی و همچنین علما، روحانیان، مسؤولان، طلاب و اقشار مختلف مردم نیز حضور پرشوری داشتند.

این گزارش می افزاید؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقید سعید آیت الله طبرسی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله طبرسی که ۴۰ سال امامت جمعه ساری و ۲۰ سال نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و دو دوره نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان را عهده دار بود پس از تحمل یک دوره درد و رنج ناشی از بیماری، عصر یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۸ در بیمارستان شهید رجایی تهران دارفانی را وداع گفت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات