۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۳۹۳۶۱
مطبوعات پاکستان:

انقلاب ایران برای آمریکا غیرقابل تحمل است

انقلاب ایران برای آمریکا غیرقابل تحمل است
مطبوعات پاکستان حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمایی های سالگرد انقلاب اسلامی را منعکس کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مطبوعات پاکستان اعم از رسانه های چاپی و الکترونیکی امروز (چهارشنبه) با ارائه بازتاب گسترده از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی های سالگرد انقلاب اسلامی با انعکاس اظهارات رییس جمهوری ایران نوشتند: انقلاب اسلامی ایران برای آمریکا قابل تحمل نیست.

رسانه های پاکستان اعم از رادیو دولتی این کشور، شبکه های خبری و وب سایت های خبری اردو و انگلیسی زبان با انعکاس گزارش راهپیمایی های ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف ایران، نوشتند: ایرانیان در چهل و یکمین روز از سرنگونی شاه مستبد که متحد آمریکا بود، واشنگتن را به سخره گرفتند.

روزنامه پاکستانی «اکسپرس» نوشت: میلیون ها نفر در ایران در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به کوچه و خیابان ها آمده و ضمن تجدید حمایت از انقلاب، علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

در این گزارش آمده است: مردم ایران تصاویر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر ایران و شهید سلیمانیرا در دست داشته و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

پایگاه خبری «رادیو دولتی»  پاکستان با اشاره به حضور چشمگیر مردم ایران در راهپیمایی گرامیداشت ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران گزارش داد که ایرانیان سیاست خصمانه آمریکا در طول چهار دهه گذشته را محکوم کردند.

روزنامه انگلیسی زبان «پاکستان تودی»  نیز با اشاره به برپایی راهپیمایی پرشور مردمی روز ۲۲ بهمن در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران نوشت: همزمان با تنش ها میان تهران و واشنگتن، مردم ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار باشکوه جشن گرفتند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات