۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۳۹۴۲۳
استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد؛

ضرورت بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات

ضرورت بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات
حجت الاسلام ابوی ثانی با تأکید بر هوشیاری در برابر فتنه های دشمن، گفت: براساس فرمایش رهبری باید در انتخابات حضور حداکثری داشت و از شرایط موجود ناامید نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش فریادسرخ به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت 22 بهمن امروز با حضور طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار شد.

حجت الاسلام ابوی ثانی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به نتیجه حضور مردم در کنار پیامبران الهی اشاره و اظهار کرد: هر پیامبری به خصوص آنانی که نامشان در قران آمده است اگر مردم همراه آنان می شدند نظام توحیدی اقامه می شد اما اگر مردم همراه و همقدم با انبیا قرار نمی گرفتند موجب ایجاد مشکلاتی در راه نظام توحیدی می شده است.

عضو مجمع خطبای انقلابی اظهار کرد: دشمن امروز از آن جا که با جنگ و کودتای مخملی و تحریم های مختلف با شکست مواجه شده است از این رو خانواده را که قطب نظام و نیروی متعهد به نظام است را هدف قرار داده است و ستون آن را که زن است مورد هجمه قرار گرفته است.

مدرس حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حیات خانواده به حیات زن است و کلید آن حیا و عفاف است، دختران نسل امروز یا بالفعل یا بالقوه مادر هستند اگر زنان در برابر هجمه ها آسیب ببینند دیگر نیروی مردی هم نخواهیم داشت، تربیت بانوی انقلابی کاری جهادی است.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب بیداری عده ای خواند و گفت: گروهی با فشارهای معیشتی می خواهند حضور مردم در انتخابات و سرنوشت انقلاب کم رنگ شود، جریان فتنه 98 هنوز مانده و شروع نشده است باید هوشیار بود، رهبری در این خصوص به دو نکته شرکت حداکثری و دوم ناامید نشدن از وضعیت تأکید دارند.

در ادامه همایش حجت الاسلام حسین انصاری پور، مبلغ بین المللی بیان داشت: آن چیزی که در فضای بین الملل قابل توجه است این است که انقلاب ما اسلام را احیا کرد، جسارت مثبت به مسلمانان داد و سبب شروع مطالبات اسلامی شد، بدین وسیله اسلام در غرب ریشه دواند.

وی اظهار کرد: غرب با دیدن انسجام اسلامی که با انقلاب اسلامی روی داده بود، منافع مادی خود را از دست رفته و تمدن و فرهنگ و ارزش های خود را در خطر دید از این رو باعث اختلاف بین شیعه و سنی و سپس شیعه با شیعه شد و تمام تلاش خود را در جهت شکست پروژه انقلاب اسلامی به کار گرفت.

حجت الاسلام انصاری افزود: تفاوت این 22 بهمن با 22 بهمن سال های گذشته در خون شهید سلیمانی است چراکه شهید سلیمانی خودش یک انقلاب بود که باعث احیا اسلام شد. زبرا بزرگترین تجمع بعد از وفات امام خمینی تشییع این شهید عزیز در تمامی کشورها بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات