۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۳۹۵۲۵
سردار فدوی:

سردار سلیمانی خنثی کننده برنامه های آمریکا در منطقه بود

سردار سلیمانی خنثی کننده برنامه های آمریکا در منطقه بود
سردار فدوی با بیان اینکه شهید سلیمانی خنثی کننده برنامه های آمریکا در منطقه بود، گفت: آمریکای خبیث فرمانده اصلی نیروهای‌ مقابله با داعش را به شهادت رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، امشب در حاشیه مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از 41 سال از شرارت و خباثت آمریکایی ها علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی می گذرد و یکی از آن خباثت ها ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی بود.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی خنثی کننده برنامه های آمریکا در منطقه بود، ابراز کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر شرارت‌های آمریکا از جمله ایجاد داعش بر کسی پوشیده نیست. همین آمریکای خبیث در این اقدام فرمانده اصلی نیروهای‌ مقابله با داعش را به شهادت رساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به مراسم تشییع میلیونی و بی نظیر پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم باشکوه در اقصی نقاط جهان به یاد آن سردار بی نظیر انجام شد.

سردار فدوی در پایان خاطرنشان کرد: همه دنیا دیدند آمریکای جنایتکار و خبیث کسی را به شهادت رساند که فرمانده اصلی مقابله کننده با داعش جنایتکار بود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات