۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۹۷۶۶
حجت الاسلام پورهواشمی:

مجلس انقلابی و مقاومتی تشکیل دهیم

مجلس انقلابی و مقاومتی تشکیل دهیم
دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه انقلابی گری و حرکت در راستای گفتمان مقاومت را از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید یک مجلس انقلابی و مقاومتی تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی امشب در گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمد و انقلابی که در ستاد مرکزی علیرضا زاکانی برگزار شد، بر ضرورت فعالیت طلاب و روحانیون در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: طلاب باید وارد صحنه شوند و با روشنگری سعی داشته باشند مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات را اجرایی کنند.

وی انقلابی گری و حرکت در راستای گفتمان مقاومت را از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز همه ما باید سعی داشته باشیم یک مجلس انقلابی و مقاومتی تشکیل دهیم.

حجت الاسلام پورهواشمی تأکید کرد: امروز باید مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را برای مردم تبیین کنیم و از آنها بخواهیم به کسانی رأی دهند که در تراز این مکتب باشند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مقاومت در برابر استکبار جهانی و امپریالیسم کارآمدی دارد و می تواند آن را به چالش بکشد.

وی معیار نمایندگان انقلابی را حرکت در راستای جریان مقاومت دانست و یادآور شد: ما باید افرادی را به مجلس بفرستیم که طرفدار جریان مقاومت بوده و با این تفکر همراه هستند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
مدیریت نظام باید به دست افراد اصلح و انقلابی داده شود.
0
0
کریم حسنی
Iran, Islamic Republic of
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
این اقای پور هواشمی که متولد 70 هستش که در حوزوی هم خیلی سطح بالایی نداره میشه بگید از کجای میگید استاد حوزه و دلیل تون براین موضوع چیه
0
0