۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۳۹۷۶۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

ابهت و اقتدار مجلس در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

ابهت و اقتدار مجلس در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
رئیس قرارگاه عمار گفت: مجلس به لحاظ بین المللی باید دارای ابهت و اقتدار باشد و ابهت و اقتدار مجلس نیز در گرو مشارکت همه واجدین شرایط رای در انتخابات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی برگزار می‌شود با تبریک میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) گفت: ترور سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن هزینه زیادی داشت.

وی با اشاره به این فرمایش رهبری که خون بهای حاج قاسم سلیمانی بیرون رفتن آمریکا از منطقه است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید آمریکا باید از منطقه بیرون برود چرا که براساس فرمایش امام راحل آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ما است و برای ظهور امام زمان (عج) دشمن را باید از عربستان و منطقه بیرون کرد.

رئیس قرارگاه عمار در ادامه حضور تمامی واجدین شرایط رای در انتخابات پیش رو برای داشتن مجلسی مقتدر در سطح بین الملل را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: امروز به مجلسی نیاز داریم که بتواند آمریکا را از منطقه اخراج کند.

وی با اشاره به اینکه مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: امروز مجلس به  نمایندگانی در تراز شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در اعلام شاخص‌ها به دو نکته مهم اشاره کرد، مجلس به لحاظ بین المللی باید دارای ابهت و اقتدار باشد و ابهت و اقتدار مجلس نیز در گرو مشارکت همه واجدین شرایط رای در انتخابات است.

وی داشتن اخلاص و تدبیر حاج قاسمی را از جمله شاخص‌های اعلام شده نماینده از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از شاخص‌های نماینده اصلح این است که اهل اقدام باشد و از دشمن نترسد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب از همه گروه‌ها و جناح‌ها خواست با پرهیز از تفرقه و اختلاف و با وحدت و همگرایی و حضور همگانی در انتخابات پیش رو مجلسی توانمند و مقتدر با بیشترین مشارکت را داشته باشیم.

رئیس قرارگاه عمار گفت: ضمن اینکه خود در انتخابات شرکت می‌کنید دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنید، چرا که اگر یک نفر را با خود همراه کنید، ثواب آن از صد سال نماز شب بیشتر است.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار یک و سال و نیم باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نام برد که این نشانه اهمیت این دو انتخابات است.

شایان ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیر کبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات