۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۹۷۸۸

تجلی وحدت اسلامی در پاکستان در سالروز ولادت حضرت زهرا

تجلی وحدت اسلامی در پاکستان در سالروز ولادت حضرت زهرا
همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی، ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسال نیز مانند سال‌های گذشته جشن میلاد حضرت زهرا (س) در پاکستان باشکوه برگزار شد و مساجد، مراکز دینی و حسینیه های این کشور به ویژه در اسلام آباد، لاهور، کراچی و کویته چراغانی شد.

جشن های میلاد دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) در شهرهای پاکستان با شکوه خاص و حضور دوستداران آن حضرت برگزار می شود.

همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، سمینار خاتون جنت با موضوع تبیین اخلاق و شیوه زندگی آن حضرت در شهر اسلام آباد و سمینار حضرت زهرا اسوه بیداری در حوزه علمیه عروه الوثقی بخش بانوان در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب برگزار شد.

«پیر نور الحق قادری» وزیر امور مذهبی پاکستان به عنوان مهمان ویژه سمینار خاتون جنت، با تبریک این روز، شیوه زندگی حضرت ام ابیها را الگوی کامل برای زنان و جامعه بانوان در جهان اسلام دانست.

مفتی گلزار احمد نعیمی از شخصیت‌های برجسته اهل تسنن پاکستان نیز طی سخنانی گفت: عشق و محبت به اهلبیت علیهم السلام و پیروی از منویات آنان اساس وحدت میان مسلمانان است ما باید با بهره‌گیری از شیوه زندگی آن حضرت به تحکیم وحدت اسلامی کمک کنیم./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات