۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۸۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

انتخابات پشتوانه محکمی برای اقتدار انقلاب اسلامی است

انتخابات پشتوانه محکمی برای اقتدار انقلاب اسلامی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و موجب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که باید به افرادی را انتخاب کنیم که ملتزم به انقلاب باشد، گفت: امروز نیز تنها راه علاج همه مشکلات کشور انقلابی بودن است.
 
وی در ادامه سخنان خود به شاخص‌های یک منتخب انقلابی اشاره کرد و افزود: مسؤولیت پذیری، غافل نشدن ازمسائل حیاتی واصلی، حفظ اتحاد وهمدلی در کشور، هوشیاری درمقابل دشمن و داشتن تفکر جهادی را بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده انقلابی عنوان کرد و افزود: یک نماینده انقلابی نباید از دستان به ظاهر مخلمی که داراز می‌شود و لبخند ظاهراً ملیحی که دشمن بر لبانش می‌نشاند مرعوب شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یک نماینده انقلابی باید همواره به ظرفیت‌های داخلی توجه کند و از دل بستن به وعده‌های دروغین غرب به شدت پرهیز کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ایمان وتوکل دو ویژگی انحصاری است که مومن اصلح باید داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که مؤمن صالح تسلیم گناه وشیطان نخواهد شد و در بحران‌ها غضبناک نمی‌شود، ادامه داد: انسان مؤمن همواره زمام نفس خودش را بدست می‌گیرد و مراقب خودش است ودست از دشمن نمی‌کشد.
 
وی با بیان این که یک نماینده مؤمن و انقلابی زیر بار ظلم نمی‌رود و تسلیم دشمن نمی‌شود و خودش و دیگران را درمقابله با دشمن تشویق می‌کند، تصریح کرد: نماینده انقلابی همواره در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی گام بر می‌دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا‌ها تأکید کرد و گفت: نباید برای رأی آوری اخلاق انتخاباتی زیر پای گذاشته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ همچنین بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی تأکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی می‌شود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در چهل سال اخیر نیز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و موجب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
ذکر الهی مایه آرامش و موجب ترقی انسان می شود.
0
0