۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۹۹۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تکیه بر ظرفیت جوانان لازمه پیشرفت است

تکیه بر ظرفیت جوانان لازمه پیشرفت است
نماینده ولی فقیه در لرستان جوانان را رویش انقلاب خواند و گفت: باید به این قشر اعتماد کرد و با استفاده از توامندی و ظرفیت جوانان در راستای پیشرفت جامعه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش روحانیون تراز انقلاب که در مجموعه فرهنگی و ورزشی حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد برگزار شد، گفت: حوزه علمیه مولد انقلاب بوده و امروز نیز در تداوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی با اشاره انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ افزود: این پیروزی فرصتی مناسب برای روحانیت فراهم ساخت و به برکت انقلاب حوزه های علمیه گسترش یافت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به گسترش حضور روحانیت بین مردم و انجام فعالیت تبلیغی یادآور شد: در گذشته مردم به صورت محدود در برخی مواقع با روحانیون در ارتباط بودند و امروز به برکت انقلاب این ارتباط تقویت شده است.

وی عنوان داشت: باید از این فرصت استفاده کنیم و از روزمرگی دوری کنیم تا تأثیر فعالیت های تبلیغی در جامعه بیشتر شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نسل جوان و تلاش برای رفع مشکل بیکاری جوانان خاطرنشان کرد: تربیت هشت میلیون جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان برای رفع مشکلات جوانان و جامعه اظهار داشت: عزم و تلاش جهادی در مقابل مشکلات، ایستادگی وبه کار گیری سازوکار مناسب با مسائل و مشکلات امری ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی جوانان را رویش انقلاب خواند و تصریح کرد: باید به نسل جوان اعتماد کرد و امور را به جوانان بسپاریم و مردم با دیدن جوانان در صحنه خوشحال می شوند.

وی با تأکید بر ضرورت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم ساخته که در سایه تعامل و همفکری می توان در زمینه تحقق برنامه‌های گام دوم انقلاب اقدام عملی انجام داد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات