۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۰۰۳۶
کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس در بجنورد:

تکیه به توان و توانمندی داخلی راهکار رفع مشکلات موجود است

تکیه به توان و توانمندی داخلی راهکار رفع مشکلات موجود است
کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بجنورد با بیان اینکه مجلس دهم تراز انقلابی نداشت، گفت: باید بر توان و توانمندی داخلی تکیه کنیم.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، هدف خود از حضور در انتخابات را نگاه به آینده و تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مهمترین نگاه به انتخابات باید نگاه به آینده باشد.

وی افزود: از نگاه ما در چند دوره اخیر، مجلسی در تراز انقلابی و با قوت و قدرت کامل شکل نگرفته و این مهم در واقع بر روی عملکرد دولت و سایر دستگاه‌ها نیز تاثیر منفی گذاشته است و در حال حاضر بسیاری از دغدغه‌های موجود جامعه را که مجلس باید آنها را به قانون تبدیل کند و یا نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام کند دیده نمی‌شود.

کاندیدای اصولگرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد با بیان اینکه مردم از فساد، تبعیض و بی عدالتی رنج می برند تصریح کرد: نظارت مجلس بر اجرای قوانین که منجر به پاکدستی یک دولت می‌شود بسیار مهم است از این رو درخواست‌های بسیار زیادی از سوی مردم ارائه می‌شود مبنی بر اینکه نیروهایی راهی مجلس شوند که از جنس خدمت به مردم بوده و دانش و توانایی لازم جهت ارتقای مجلس را داشته باشند.

وحیدی در ادامه با اشاره به مشکل آسیب های اجتماعی حاکم در جامعه و با بیان اینکه مهمترین عامل آسیب‌های اجتماعی فقر و معیشت رو به پایین مردم است خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود رساندن وضع معیشتی مردم به یک حد نسبی است لذا در این راستا باید نگاه ما به سمتی باشد که عدالت اجتماعی در بین اقشار جامعه ملموس باشد.

وی با اشاره به نقش نمایندگان در عرصه سیاست خارجی افزود: قطع به یقین تعامل با دنیا یک اصل است اما نمی توان در دنیا دور خود یک حصار کشید. حفظ عزت و کرامت ملی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به منافع مردم خطر وارد نشود. در مجموع رویکرد هایی که ما به بیرون از مرزها داریم رویکرد تقابلی است جدایی از دولت هایی که همچون آمریکا با ما دشمنی آشکار دارند و دیگر جایی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشتند.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد در پایان مهمترین گام برای رفع مشکلات داخلی را اعتماد به توان داخلی عنوان کرد و بیان داشت: در راستای رفع مشکلات داخلی مهمترین عامل، نگاه به مردم و اعتماد به آنها است. باید این فرصت را از دست ندهید چراکه در حال حاضر بسیاری از کشورها همچنین کشورهای آسیای میانه آماده هستند که با حفظ کرامت انسانی با جمهوری اسلامی ایران ارتباط داشته باشند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات