۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۴۰۰۵۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

حضور حداکثری در انتخابات نمایانگر عمق پیوند مردم با ولایت است

حضور حداکثری در انتخابات نمایانگر عمق پیوند مردم با ولایت است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمایانگر عمق پیوند مردم با ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه استان، یکی از مسائل مهم در نظام الهی را بحث امنیت برشمرد و گفت: امنیت در سایه اقتدار و قدرت رقم می‌خورد، اما آنچه در نظام غیر الهی مطرح می‌شود، فقط قدرت است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در نظام الهی، رهبری، مردم و اسلام سه مؤلفه اقتدار است، افزود: رهبری، عزت و اقتدار در جامعه پیاده شده و واسطه فیض بین خدا و مردم است.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز کشور ما این است که متأسفانه برخی بعد از گذشت چهل سال، هنوز مقام ولایت را درک نکرده‌اند و دشمن همواره در تلاش بوده که با اختلاف‌افکنی، فاصله بین رهبری و مردم را زیاد کند، اظهار داشت: ما باید فدائی راه ولایت باشیم و یکی از وظایف ما این است که با بصیرت افزایی، پیوند بین مردم و رهبری کمرنگ نشود.

حجت‌الاسلام زحمتکش خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ذوب در انقلاب و انقلابی به‌تمام‌معنا بود و او نمونه بارز یک ولایتمدار واقعی بود.

وی کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات و تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان برشمرد و بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند و مردم پای صندوق‌های رأی نروند و ما باید با روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات توطئه آنان را خنثی کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند و افراد اصلح را انتخاب کرده و نگذاریم افراد ضد ولایت وارد مجلس شوند.

حجت‌الاسلام زحمتکش با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از تمام بسترهای موجود برای از بین بردن پیوند بین ولایت و مردم است و یکی از این بسترها انتخابات است، افزود: هر رأی ما نشان از پیوند مردم با ولایت است و هر چه درصد حضور ما در انتخابات بالا برود، این پیوند محکم‌تر و دشمن مأیوس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در خاتمه با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمایانگر عمق پیوند مردم با ولایت است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات