۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۴۰۱۹۴

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد شایسته برای نمایندگی در مجلس و خبرگان دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد، متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها»(نساء: 58)

پيشينة درخشان نظام اسلامی در گام اول انقلاب نشان داد حضور مردم عزيز در انتخابات قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می‌افزايد و اقتدار ايران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود. براین اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملت عزيز ايران را به حضور فعال در جهادِ سياسی انتخابات دعوت می‌کند.

رجاء واثق داريم ملت شریف ایران در انتخابات پيش رو ـ دوم اسفند 1398 ـ به ياد قهرمانان شهيد خود، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان انقلاب ايران اسلامی خواهند افزود. امروز کشور با برخی از مشکلات اقتصادی خاص مواجه است که با توجه به ظرفیت‌های داخلی قابل‌حل است.

شکل‌گیری یک مجلس قوی، طالب رونق اقتصادی و عدالت اجتماعی، زمینه را برای حل مشکلات فراهم می‌کند. در تعاملات بین‌المللی نیز یک مجلس مقتدر، پشتوانه دیپلماسی و سیاست خارجی عزتمند است و نخواهد گذاشت طرح‌های استعماری تحمیلی از سوی سازمان بین‌المللی زیر چتر نفوذ آمریکا وارد سیستم حکمرانی ما شود و همه این‌ها با حضور آگاهانه مردم در انتخاب نمایندگانی مؤمن، دارای روحیه جهادی و اعتقاد عمیق به اخلاق اسلامی و پیشرفت و عدالت تأمین خواهد شد.

توصية اکيد جامعه مدرسين به نامزدهای ارجمند و مردم، اين است که در اين جهاد سياسی همواره ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند. به‌یقین با مجاهدت‌های منزّه و شايستة انتخاباتی، مشمول عنایت الهی خواهند بود و سرمايه اخلاقی، اجتماعی و سياسی اين ملت عزيز را بیش‌ازپیش افزايش خواهند داد. همچنین حضور پرشور و رای آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است و ان‌شاءالله همه مأجور هستند. «اِنَّ اللهَ مَعَ الَّذینَ اتَّقَوا وَالَّذینَ هُم مُحسِنون» (نحل: 128)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
حمایت
0
0