۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۴۰۲۵۵
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

رقابت ۱۹۴ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در لرستان

رقابت ۱۹۴ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در لرستان
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ۱۹۴ کاندیدا مجلس شورای اسلامی در لرستان باهم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمود ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹۴ کاندیدای لرستان رقابت می کنند.

وی یادآور شد: از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۸۲ نفر مرد و ۱۲ زن برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار اعلام شده در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ۵۲ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۷ نفر، دورود  و ازنا ۲۲ نفر کاندیدا حضور دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت و رومشکان۳۷  نفر، دلفان و سلسله ۱۱نفر و در شهرستان پلدختر نیز ۲۴ نفر کاندیدا مجلس شورای اسلامی هستند.

ثمینی با بیان اینکه 70 نفر از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف دادند، اظهار داشت: انصرافی های استان به تفکیک آمار در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ۲۰ نفر، بروجرد ۱۱ نفر، الیگودرز شش نفر، دورود و ازنا ۹ نفر، کوهدشت و رومشکان شش نفر، دلفان و سلسله ۱۷ نفر و شهرستان پلدختر یک نفر بوده است.

وی با بیان اینکه مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه خواهد بود، افزود: از این ساعت به بعد هرگونه تبلیعات توسط نامزدها و طرفدران آنها ممنوع است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات