۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۴۰۲۴۰
نامزد اصولگرای انتخابات مجلس در بجنورد:

مجلس ولایی و انقلابی می‌تواند رافع مشکلات کشور باشد

مجلس ولایی و انقلابی می‌تواند رافع مشکلات کشور باشد
نامزد اصولگرای انتخابات مجلس در بجنورد گفت: راه‌حل مشکلات کشور ساده است و در این راستا باید مدیران و مجلسی داشته باشیم که وابسته نباشند و برنامه‌های کشور را اجرایی کنند.

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تأکید بر دقت و اهتمام بیشتر مردم به انتخاب گزینه‌های اصلح در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: دیگر جایی برای اشتباه نداریم و باید انتخاب درستی انجام دهیم. اشتباهات در انتخاب‌ها اثرات بدی برای وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم داشته است.

وی افزود: برای ایجاد یک مجلس کارآمد و نخبه باید شاخص‌های مدنظری رهبری را ملاک عمل قرار دهیم. هم شاخص‌ها و هم راه‌های رسیدن به مجلس خوب، شاخص‌هایی است که رهبری مطرح کرده‌اند.

کاندیدای ائتلاف نیروهای انقلاب در بجنورد٬ گفت: باید به داد محرومین برسیم. جوانان دغدغه شغل و مسکن دارند. در دورانی هستیم که حتی پیرمردها هم دغدغه مسکن دارند و این در حالی است که همه راه‌حل‌ها در کشور وجود دارد و نیازی به برنامه گسترده و کارشناس نداریم.

شاهین فر ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد حاصل همین مشکل فقر و بیکاری است. امروز جوانان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که راه‌حل این مشکلات در کشور وجود دارد فقط باید با توان مدیریتی به سراغ آن برویم.

وی افزود: باید در برخی امور دقیق‌تر شویم و راه‌حل‌ها را بیابیم. یکی از این مسائل موضوع قاچاق کالا است. رقم 100 هزار میلیارد تومان برای قاچاق کالا در سال رقم بسیار بزرگی است. اگر جلوی این موضوع گرفته شود بسیاری از امور اقتصادی پیشرفت خواهد کرد. با این رقم می‌توان به 5 میلیون جوان وام ازدواج و حتی بلاعوض داد. بیش از 1 میلیون مسکن می‌توان با این پول ساخت که همه خانه‌دار شوند.

کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: راه‌حل مشکلات کشور بسیار ساده است. باید آنچه داریم را اجرایی کنیم. مدیران و مجلسی می‌خواهیم که وابسته نباشند و برنامه‌های کشور را اجرایی کنند. مجلسی که نماینده‌اش به دنبال اسپانسر باشد، به درد این کشور نمی‌خورد.

شاهین فر گفت: از سوی دیگر معافیت مالیاتی برای اقشار خاص مشکلات بزرگی را برای مردم ایجاد کرده است. معافیت برای افرادی که برای به دنیا آمدن فرزندانشان دنبال گرفتن تابعیت از کشورهای بیگانه هستند؟ چرا باید برای این افراد دنبال معافیت مالیاتی باشیم؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین قشر ما پزشکان سالانه 7500 میلیارد تومان فرار مالیاتی وجود دارد و هیچ‌کس هم جلوی این قضیه را نمی‌گیرد. این از مظلومیت مردم است و علت آن هم این است که خانه ملت فریاد ملت نیست، بلکه سکوت ملت است. بیش از 90 درصد اقشار پردرآمد 12000 فرار مالیاتی دارند. با همین سه موضوع می‌توان بنزین را گران نکرد و اقتصاد کشور را هم سروسامان داد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات