۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۴۰۱۲۰
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

حضور گسترده در انتخابات نماد اتحاد شیعه و سنی در ایران است

حضور گسترده در انتخابات نماد اتحاد شیعه و سنی در ایران است
عالم اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به مشارکت کامل اهل سنت استان در انتخابات دوم اسفند، گفت: حضور گسترده در انتخابات نماد اتحاد شیعه و سنی در ایران است.

عبدالله آخوند خوش‌نظر، امام‌جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی هر شخصی است که به‌وسیله رأی دادن با انتخابی آگاهانه و اصلح آینده و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز بیشترین ترس دشمنان اسلام از اتحاد و همدلی میان مسلمانان جهان است، چراکه آنان به‌خوبی می‌دانند اگر این جمعیت کثیر با یکدیگر متحد و یکپارچه شوند برای آن‌ها بسیار خطرناک خواهد بود و دیگر به هیچ کدام از اهدافشان نمی‌توانند دست پیدا کنند.

آخوند خوش‌نظر افزود: مردم خونگرم و همیشه درصحنه اهل سنت خراسان شمالی با شرکت 100 درصدی این اتحاد را در دوم اسفندماه به نمایش خواهند گذاشت و باعث رعب و وحشت دشمنان اسلام خواهند گشت.

امام‌جمعه اهل سنت روستای تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی بیان داشت: با وجود مشکلات اقتصادی تا زمانی که خون در رگ‌های ما است، حافظ این نظام مقدس و رهبری عزیزمان خواهیم بود و از جان و مال خودمان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب خواهیم گذشت و این بار نیز همچون گذشته با شرکت حداکثری در انتخابات و با انتخاب فرد اصلح و مؤمن سرنوشت خویش را تعیین خواهیم کرد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات