۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۰۳۱
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

۸۴۰ شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی فعال می‌شود

۸۴۰ شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی فعال می‌شود
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: درمجموع ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان فعال شده و ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان هم واجد شرایط رأی دادن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی، امروز در پنجاه و چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان، اظهار کرد: در حوزه انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه دوم اسفند در سراسر استان اندیشیده شده و جای هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی در امر برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی افزود: در این راستا تمام هیئات اجرایی ما بر اساس وظایف قانونی کارهای خود را برابر جدول زمان‌بندی انجام داده‌اند.

حیاتی ادامه داد: روحیه تعامل گرایانه که از سوی استانداری بین هیئت‌های نظارت و اجرایی ایجاد شده در سراسر استان جاری و ساری شده است و ان‌شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سراسر استان این روحیه وجود دارد، افزود: همه تعرفه‌های آراء با 10 درصد اضافه به فرمانداری‌ها ارسال شده و درمجموع 840 شعبه اخذ رأی در سراسر استان تعبیه شده است.

حیاتی تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه در شعب صعب‌العبور با تعامل با هیئت نظارت استان زودتر از شروع رأی‌گیری عوامل اجرایی در نقاط صعب‌العبور که شامل 39 نقطه است حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: افزون بر این درخواست بالگرد داده شده و روز پنج‌شنبه بالگرد در استان مستقر می‌شود و همچنین مقرر شده عوامل مسؤول در تمام گردنه‌های برف‌گیر و روستایی با ادوات و امکانات حضور داشته باشند تا خللی در برگزاری انتخابات حادث نشود.

حیاتی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی درمجموع 17 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی و نظارت درزمینهٔ برگزاری و نظارت انتخابات فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین سه هزار و 500 نفر از عوامل انتظامی هم کار تأمین امنیت را انجام می‌دهند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
هادی رحیمی
ارسال نظرات