۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۴۰۳۳۵

دعوت امام جمعه ارومیه از ‌مردم ایران برای حضور گسترده در انتخابات

دعوت امام جمعه ارومیه از ‌مردم ایران برای حضور گسترده در انتخابات
امام جمعه ارومیه گفت: ملت ایران با تبعیت از رهبرانقلاب در دومین آزمون خود، این جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با مشارکت حداکثری حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با دعوت از همه اقشار مختلف مردم و احزاب و گروه‌های سیاسی برای حضور و مشارکت بالا در انتخابات دوم اسفند ماه اظهار داشت: ملت ایران در راستای تبعیت از فرموده رهبری در دومین آزمون خود، این جمعه پای صندوق‌های رأی حاضرشده و با مشارکت حداکثری حماسه‌ای ماندگار و تاریخی خلق خواهند کرد.

وی تأکید کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه فرد اصلح را انتخاب کرده و کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز از اسراف، ریخت‌وپاش هزینه‌ای و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان غربی با بیان اینکه کسانی که قرار است برای کشور قانون بنویسند خود باید قانونمدار باشند گفت: مردم از رای دادن به افراد قدرت‌طلب، سیا‌ه‌نما و اسراف کننده در تبلیغات پرهیز کنند.

وی با اشاره به سوره مبارکه لقمان که خداوند در این سوره دو عذاب دردناک را برای برخی انسانها وعده کرده است افزود: دو ویژگی در برخی از انسان ها سبب می‌شود که ایشان مبتلا به عذاب الهی شوند ویژگی اول این بود که اینها دنبال لهوالحدیث هستند یعنی آنچه که انسان را از یاد خدا باز دارد که هدف آن اضلال عن سبیل الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد : ویژگی دومی که سبب می‌شود این افراد به عذاب الهی گرفتار شوند این است که هنگامی که آیات الهی بر ایشان تلاوت می‌شود شنوای سخن خدا نیستند و در برابر حرف حق مقاومت می‌کنند و حرف پیامبر خدا را با استکبار نمی‌پذیرند.

امام جمعه ارومیه خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس توصیه کرد: در این دو روز تبلیغات تقوای سیاسی را رعایت کنند چرا که انتخابات تمام می‌شود مراقب باشیم که پرونده‌ها آلوده گناه نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی به برگزاری مراسم باشکوه چهلم شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: امیدوارم خداوند متعال تقاص خون حاج قاسم را از قاتلانش بگیرد چراکه وجود پاک این سردار سرافراز در زمان حیاتش، سرشار از امنیت و یقیناً خون مبارک و شهادتش نیز مایه خیر و برکت برای ملت ایران خواهد بود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات