۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۴۰۳۶۴
رقابت ۱۷۰ کاندیدای انتخابات مجلس در گلستان؛

تبلیغات تا ۸ صبح فردا ادامه دارد

تبلیغات تا ۸ صبح فردا ادامه دارد
دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به انصراف تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات، گفت: تا کنون ۱۷۰ نفر در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان باقی مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حمیدرضا ملک حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست استاندار با فعالان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی استان اظهارداشت: کمتر از 48 ساعت به زمان آغاز رأی گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس فرصت باقی مانده و تدارک لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان فراهم است.

وی افزود: کلیه فرآیندهای انتخابات در استان از جمله مانورهایی که در روزهای گذشته داشتیم به نحو مطلوبی برگزار و تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نیز در استان ایجاد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به انصراف تعداد دیگری از کاندیداهای مجلس در استان گفت: از روز گذشته تا کنون 13 نفر دیگر از کاندیداها انصراف خود را اعلام کرده‌اند؛ به این ترتیب 89 داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان از حضور در ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 170 نفر در رقابت‌های انتخاباتی در استان باقی مانده‌اند که تا ساعت 8 صبح فردا فرصت تبلیغات دارند.

ملک حسینی گفت: در این دوره از انتخابات یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده و تمامی امکانات از جمله دستگاه‌های احراز هویت تحویل ستادهای شهرستانی شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات