۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۴۶۸
عضو خبرگان رهبری:

مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به نمایندگان اصلح ‌رای بدهند

مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به نمایندگان اصلح ‌رای بدهند
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، به نمایندگان اصلح جمهوری اسلامی رای بدهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خواهش ما از همه کسانی که شرایط رای دادن را دارا هستند، این است که در امتحان بزرگ روز جمعه، با حضور در پای صندوق‌های رای، به نمایندگان اصلح جمهوری اسلامی رای بدهند.

وی افزود: دشمن با تبلیغات زهرآگین خود در فضای مجازی به دنبال آن است که حضور مردم در این انتخابات کمرنگ باشد، اما باید بدانیم که افتادن در دام دشمنان قسم خورده ملت ایران، زمینه ساز شادی دشمنان انقلاب، و ناشادی دوستان خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شاد کردن دشمن، گناهی نابخشودنی است، ابراز کرد: مردم عزیز ایران همچون دیگر صحنه‌های 41 سال گذشته با بی‌اعتنایی به تبلیغات سو دشمن، نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری در پای صندوق های رای، بیان کرد: باید با دعوت از مردم ایران به پای صندوق‌های رای، همان طور که در تشییع پیکر شهید سلیمانی دشمن را سرکوب کردیم، با رای خود نیز دشمن را سرکوب کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی داشتن تعهد، تخصص و ولایتمداری را از ویژگی‌های اصلی یک نماینده مجلس برشمرد و گفت: مردم ایران با در نظر گرفتن شرایط کاندیدهای موجود، باید کسی را انتخاب کنند که تحت تاثیر جریانات انحرافی قرار نگیرد و تنها به دنبال کسب رضایت خداوند باشد.

وی تصریح کرد: امروز به نماینده‌ای نیاز داریم که همچون شهید مدرس، شجاع، با تقوا و اهل ایمان باشد و همچون این شهید بزرگ، دشمن را همیشه ناکام بگذارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در طول 41 سال گذشته، هوشیار شده‌اند،اظهار داشت: نمایندگان باید بدانند که حضور در مجلس بار امانت سنگینی است، که از آن باید به خوبی امانت‌داری کنند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات