۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۳۹۵۷۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

داوطلبان ورود به مجلس از سیاه نمایی، قدرت طلبی و لجبازی سیاسی بپرهیزند

داوطلبان ورود به مجلس از سیاه نمایی، قدرت طلبی و لجبازی سیاسی بپرهیزند
امام جمعه همدان گفت: برخی برای رسیدن به کرسی مجلس هر کاری انجام می‌دهند و نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب را زیر سؤال می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به آیاتی از سوره لقمان بیان داشت: هر فعل و رفتاری که انسان را از خدای تعالی دور کند کاری لهو است و یک فرد خدا جوی باید از لهویات دوری کند.

وی تصریح کرد: برخی با نوشتن متونی در قالب رمان‌ها و یا فیلم‌هایی که می‌سازند و به‌صورت رایگان از طریق شبکه‌های ماهواره در اختیار مردم ایران قرار می‌دهند باهدف منحرف کردن جوانان فعالیت می‌کنند.

امام‌جمعه همدان با اشاره به اهمیت قبول حق از سوی آدمی، ابراز داشت: یکی از عواملی که سبب می‌شود انسان‌ها از راه حق دور شوند لجبازی در مقابل حق است.

وی در ادامه با اشاره به ابوجهل‌های زمان خاطرنشان کرد: لجباز سیاسی کسانی هستند که نه‌تنها به خود آسیب می‌زنند بلکه جامعه‌ای را خراب می‌کنند.

برخی با لجبازی می‌گویید سال 88 تقلب صورت گرفته!

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: خیلی افراد می‌دانند حق با فلان جریان سیاسی است و می‌دانند که در سال 88 هیچ تقلبی صورت نگرفته ولی باز با لجبازی تمام بر سر حرف اشتباه خود ایستاده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات یادآور شد: این‌ یک هفته تمام‌شدنی است و انتخابات در جریان است و ما باید مواظب باشیم که پرونده آخرت خود را با انتخاب اشتباه سیاه نکنیم.

امام‌جمعه همدان گفت: تحقق آرمان انبیای الهی هدف تشکیل نظام اسلامی ایران بوده و امام خمینی(ره) حاکمیت الهی را جایگزین حاکمیت طاغوت کرد.

مشکل حکومت طاغوتی پهلوی انتخابات نبود

 وی با بیان اینکه دعوی ما اجتناب از طاغوت بود، اظهار داشت: مشکل ما با شاه انتخابات نبود، حاکمیت جامعه باید اسلامی بوده و مردم‌سالاری دینی باید در کشور اسلامی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شعبانی بابیان اینکه مسئله اقتصاد مهم است ولی تمدن سازی هدف انقلاب است، گفت: مسئولان ما باید با تفکر امام خمینی(ره) حرکت کنند، مسئولان باید زمینه‌ساز تمدن اسلامی و ظهور باشند.

وی با بیان اینکه داوطلبان مجلس باید برای نظام اسلامی برنامه داشته باشد، بیان داشت: مسئولیت دوندگی دارد و نماینده مجلس باید درد مردم داشته باشد، نماینده مجلس باید قانون‌مدار باشد و بین‌المللی فکر کند.

امام‌جمعه همدان گفت: اگر نماینده‌ای از اول قانون‌مدار نباشد نمی‌تواند برای یک ملت قانون‌نویس باشد.

در عرصه مشکلات اقتصادی بن‌بست وجود ندارد

وی افزود: امروز ما به مسئولی باعرضه نیاز داریم، در عرصه مشکلات اقتصادی بن‌بست وجود ندارد، مسئول جهادی باید پا به عرصه فعالیت بگذارد و ظرفیت‌های کشور را به نحو احسن کنترل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی سرمایه اصلی انقلاب هستند، ملتی که در 22 بهمن با حضوری چشم‌گیر در عرصه حاضر شدند نیاز به مسئولانی جهادی و انقلابی دارند.

وی ادامه داد: هرکسی که توانایی فعالیت در مجلس را دارد باید حاضر شود ولی باید حواسمان باشد که از سیاه نمایی، تخریب و دروغ‌گویی بپرهیزیم.

وی در پایان بابیان اینکه انسان قدرت‌طلب هیچ‌گاه سیراب نخواهد شد، گفت: برخی برای رسیدن به کرسی مجلس هر کاری انجام می‌دهند، نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب را زیر سؤال می‌برند و ما باید ازاین‌گونه افراد خطرناک دوری‌کنیم./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات