۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۰۶۱۷
مردانی خبر داد؛

پیش بینی ‭‭۷۳۷‬‬ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ۲ اسفند

پیش بینی ‭‭۷۳۷‬‬ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ۲ اسفند
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه گفت: ‭‭۷۳۷‬‬ شعبه اخذ رأی در این استان پیش بینی شده که ‭‭۳۴۷‬‬ شعبه روستایی و ‭‭۳۹۰‬‬ شعبه شهری است.
جعفر مردانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح فردا در سراسر کشور گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان دیده شده و همه چیز آماده خلق یک حماسه دیگر است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات بهترین عرصه برای تمرین مردم سالاری دینی است، افزود: به یقین مهمترین پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ایجاد امنیت در همه ابعاد برای کشور است.

مردانی با بیان اینکه انتخابات درست باید با شناخت و مطالعه کافی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: به یقین تخصص گرایی، تعهدپذیری، مسئولیت پذیری، داشتن روحیه دفاع از امنیت ملی و ارجحیت منافع ملی به منافع شخصی از مهمترین ویژگی‌های یک انتخاب درست است که باید مورد توجه جدی عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ‭‭‭‭۲۲۹‬‬‬‬ دواطلب نمایندگی مجلس در این استان نام نویسی کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۷۳ نفر تایید صلاحت شدند و در حال حاضر ۴۸ نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند که در نهایت ۴ نفر از آن‌ها به مجلس راه پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ‭‭۷۳۲‬‬ هزار و ‭‭۳۰۳‬‬ واجد شرایط شرکت در سی و هفتمین انتخابات استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ‭‭۸۲۳‬‬ نفر رأی اولی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‭‭۷۳۷‬‬ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده که ‭‭۳۴۷‬‬ شعبه روستایی و ‭‭۳۹۰‬‬ شعبه شهری است. /۹۴۵۷//310/خ
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات