۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۰۶۶۸
امام جمعه بجنورد:

انتخابات پرشور مایه تقویت عزت و آبروی نظام است + فیلم

انتخابات پرشور مایه تقویت عزت و آبروی نظام است + فیلم
امام جمعه بجنورد گفت: امروز مردم با انگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چراکه انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، صبح امروز در لحظات اولیه آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری با حضور در شعبه اخذ رأی شماره 47 مستقر در مسجد انقلاب بجنورد رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در لحظات اولیه رأی‌گیری را با تعبیر «سالی که نکوست از بهارش پیداست» تفسیر کرد و افزود: امروز مردم با انگیزه و غیرت دینی در صحنه انتخابات حاضر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امروز مردم با انگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چراکه انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه مردم این انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند، اضافه کرد: به گفته قرآن کریم آن‌هایی که کاری می‌کنند تا دشمنان شکست ‌خورده و ناراحت شوند؛ ملتی مجاهد هستند، پس خدا آن‌ها را دوست دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه خداوند این‌گونه صف‌ها را دوست دارد چراکه صف جهاد سیاسی، جهاد فرهنگی، جهاد بین‌المللی و برون‌مرزی است، ادامه داد: از مردم می‌خواهیم برای اینکه ثواب بیشتری در این کار خیر کسب کنند، جزء اولین‌ها باشند و زودتر در انتخابات شرکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به پیام این حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات، اظهار کرد: ملت ما ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورده، اگر همین راه را ادامه داده و تاب‌آوری بیشتری نشان دهیم، یقیناً سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: این انقلاب با خون شهید سلیمانی، جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد و به‌زودی کاخ متزلزل مستکبران و پیکر رو به احتضار ظالمان از صحنه روزگار محو می‌شود./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
 
تعداد بازدید : 4
هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
اینکه ما رای بدیم یاندیم ب هیچ کشوری مربوط نمیشه من خودم ازسیاست اصلا خوشم نمیاد ولی ب کشورهای اروپایی مربوط نیس ک ما رای بدیم یاندیم اگه کرونا گرفتیم مردیم مگه کشورهای خارجی میخوان جوابگوباشن اگه خودشون بودن چیکارمیکردن!!!!؟؟؟
0
0
روح الله پورزند از پژوهشگاه فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
رسانه های غربی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به این مسئله دامن زدندو در داخل هم که عده‌ای همیشه جو گیر میشوند
0
0