۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۴۰۴۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مردم نمایندگان انقلابی و جهادی به مجلس بفرستند

مردم نمایندگان انقلابی و جهادی به مجلس بفرستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم نمایندگانی انقلابی و جهادی را به مجلس بفرستند که همچون «حاج قاسم سلیمانی» الگویی تمام‌عیار برای خدمت به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام‌ علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان شمالی، امروز در نشست با روحانیون و تشکل‌های دینی استان، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه جاری اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس بین‌المللی، حضور حداکثری مردم و بیعت دوباره مردم با انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به آیه «فاستبقوالخیرات»، خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی در کار خیر باید از یکدیگر سبقت گرفت و حضور در انتخابات از سوی مردم یک کار خیر است که باید همه برای شرکت در آن اشتیاق داشته باشند و از سویی بهترین خیر نیز تعیین سرنوشت دینی است که در انتخابات، مردم سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: نمایندگانی که از سوی مردم تعیین می‌شوند باید خدمت به مردم و گره‌گشایی از امور مسلمین را ملاک عمل خود قرار دهند و هر آنچه به صلاح مردم است را مورد اهمیت قرار دهند.

وی تصریح کرد: طبق آیات و روایات، اگر کسی این توانایی را در خود می‌بیند که می‌تواند مشکلات مردم را حل کند، وظیفه دارد وارد میدان شود و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: بهترین الگو برای نمایندگان منتخب مردم «حاج قاسم سلیمانی» است که بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای رفع مشکلات جهان اسلام وارد میدان شده بود و از هیچ کاری برای رفع مشکلات جامعه اسلامی دریغ نمی‌کرد.

وی در ادامه بیان کرد: حاج قاسم سلمیانی با توجه به جایگاه و مقامی که داشت؛ می‌توانست بسیار راحت روی میز کار خود بنشیند و مدیریت امور را به دست بگیرد؛ اما هیچ‌گاه چنین کاری از او سر نزد و همچون سربازی در وسط میادین جنگی و.. . حاضر می‌شد و این‌گونه بود که به «سردار دل‌ها» ملقب شد.

حجت‌الاسلام‌ خادمی بیان کرد: انتخاب نمایندگان انقلابی، جهادی و پای‌کار برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه ازجمله معیشت و اقتصاد مردم را رفع کند.

وی در پایان از همه آحاد مردم خواست نسبت به وظیفه شرعی خود یعنی حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه جاری احساس تکلیف کرده و به‌پای صندوق‌های رأی بیایند تا باری دیگر سیلی محکم و سختی به دشمنان و یاوه‌گویان بزنیم./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات