۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۴۰۸۱۳
امام جمعه کرمان:

مردم با انتخاب اصلح مجلسی قوی بسازند

مردم با انتخاب اصلح مجلسی قوی بسازند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که مردم شخص اصلح را انتخاب کنند، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای مشت محکمی را به دشمنان می زند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد، گفت: تقوای الهی سبب می شود انسان ها بهترین زندگی را در دنیا و آخرت داشته باشند.
 
وی با اشاره به این که انسان ها به نماز اهمیت دهند زیرا اولین سوال در روز قیامت به نماز اشاره می کند، گفت: حضور قلب در نماز انسان را به خدا نزدیک می کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که اگر نماز انسان مورد قبول باشد دیگر اعمال قبول می شوند، ابراز داشت: انسان با حضور قلب می تواند دیگر اجزای نماز را به خوبی انجام دهد.
 
وی اظهار داشت: انسان ها سعی کنند نماز را با جماعت در مساجد بخوانند زیرا در رابطه با نماز جماعت در مساجد روایات زیادی از کتب معتبر وجود دارد.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به روز مهندس و شهادت شهدای غدیر کرمان در خطبه دوم، تصریح کرد: شناخت به نمایندگان مجلس از اساسی ترین رکن های انتخابات بوده و مردم سعی کنند با معرفت نماینده خود را انتخاب کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که مردم شخص اصلح را انتخاب کنند، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای مشت محکمی را به دشمنان می زند.
 
وی ابراز داشت: حرکت در خط رهبری را انسان ها در زندگی اولویت اول خود قرار دهند و سعی کنند با وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی انس بگیرند تا بهترین زندگی را داشته باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که ولایت مداری در وصیت نامه شهدا بهترین درس برای انسان ها شمرده می شود، خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد بین مسلمین از دیگر مسائل مهم کشور محسوب می شود.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که نسل جدید وصیت نامه شهدا همچون حاج قاسم سلیمانی را بخوانند، بیان داشت: شهیدان بهترین الگو برای انسان ها شمرده می شود.
 
وی در پایان با توجه به این که جناح های سیاسی خط قرمز انقلاب را رد نکنند، گفت: انتخاب کردن شخص اصلح را مردم در اولویت قرار دهند تا مجلسی قوی داشته باشیم./1380/پ203/ب1
ارسال نظرات