۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۴۰۹۲۶
رییس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

آیت الله فیاضی پیشتاز انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی است

آیت الله فیاضی پیشتاز انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی است
رییس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: تا کنون آیت الله فیاضی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان پیشتاز بوده و با توجه به اختلاف آرا، پیروزی وی قطعی است.

عابدین عابدی مقدم، رییس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، گفت: با مشخص شدن آرای شهرهای مختلف استان، تا کنون آیت الله فیاضی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیشتاز بوده و با توجه به اختلاف آرا با رقیب دیگر، پیروزی وی قطعی است.

وی با اشاره به وضعیت اعلام نتایج آرای انتخابات خراسان شمالی اظهار داشت: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آیت الله غلامرضا فیاضی با اختلاف زیاد از رقیب خود در استان پیشتاز است و البته تا کنون نتایج نهایی و تجمیعی آرا مشخص نشده ولی به دلیل اختلاف رأی بالا، انتخاب وی قطعی است.

عابدی مقدم افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه بجنورد، هم‌چنان تکلیف 75 صندوق نهایی نشده و دست هیئت نظارت نرسیده است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: نتایج انتخابات در شهرستان‌های اسفراین و شیروان قطعی شده و نتایجی که از سوی  فرمانداری‌ها اعلام شده نهایی است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
شعار اسلام در عدالت اجتماعی این است كه: بیایید راهی اتخاذ كنیم تا بتوانیم جلو استثمار را به كلی بگیریم بدون اینكه شخصیت، اراده و آزادی افراد را لگدكوب كرده باشیم؛ كوشش كنیم انسان ها به حكم معنویت و شرافت روحی و درد انسانیت، خود مازاد مخارج خود را به برادران نیازمندشان تقدیم كنند نه اینكه دارایی شان را به زور از آنها بگیریم و به دیگران بدهیم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
تبریک به مردم خراسان شمالی
0
0