۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۴۱۰۴۹

نماینده ولی فقیه در لرستان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی از حضور مردم استان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: حضور حماسی، پرشور و غرورآفرین مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم فهیم، ولایتمدار و با فرهنگ استان لرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام آمده است: مردم استان لرستان با مشارکت گسترده و کم نظیر خود در روز دوم اسفند ماه ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا، و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی عزم و اراده  خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل حیرت جهانیان به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزوده است: اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، خود می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور اسلامی و استان مستعد و نیازمند همت و کار مضاعف، گام برداشت.

در ادامه آمده است: اینجانب از حضور حماسی و جهاد گونه مردم همیشه در صحنه انقلابی استان لرستان و کلیه عوامل و دست اندر کاران برگزاری انتخابات در استان اعم از مسؤولان ستاد انتخابات استانی و شهرستانی، هیأت‌های اجرایی، نظارت شورای نگهبان، بازرسی، عوامل انتظامی و امنیتی، داوطلبین محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی و اعضای ستادها و حامیان آنها، رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی، خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه های خبری که در آفرینش این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند قدردانی نموده و به منتخبین شریف یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم.

در پایان پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی و لرستان سرافراز در جهان باشیم./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات