۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۴۱۱۴۳

مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خوزستان تا پایان هفته تعطیل شد

مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خوزستان تا پایان هفته تعطیل شد
استانداری خوزستان به منظور پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا مدارس، مهد‌های کودک، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، استانداری خوزستان به منظور پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن، مدارس، مهد‌های کودک، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان را تا پایان هفته تعطیل کرد.

برهمین اساس غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه‌های استان از روز دوشنبه ۵ اسفندماه تا پایان هفته جاری با وجود نظر مخالف کارشناسی و عدم وجود گزارش ابتلا به کرونا در سطح خوزستان در پاسخ به دغدغه مندی مردم تعطیل اعلام شد.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز بیان داشت: تاکنون موردی از ابتلاء به ویروس کرونا در استان خوزستان مشاهده نشده است.

ناگفته نماند در استان خوزستان بیمارستان رازی اهواز، بیمارستان طالقانی آبادان و بیمارستان گنجویان دزفول، به عنوان بیمارستان‌های ریفرال تعیین شدند.

همچنین بیمارستان‌های شهدای ایذه، بیمارستان قدیم مسجدسلیمان، بیمارستان شهید چمران سوسنگرد، بیمارستان امام رامهرمز، بیمارستان رسول اکرم رامشیر، بیمارستان حضرت زینب اروندکنار، بیمارستان ۵۸۰ ارتش و بیمارستان اشرفی اصفهانی آغاجری، به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری تعیین شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات