۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۴۱۲۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

راه اندازی اتاق فکر با هدف نهادینه سازی شعار سال

راه اندازی اتاق فکر با هدف نهادینه سازی شعار سال
مدیرکل تبلیغات لرستان گفت: راه اندازی اتاق فکر با هدف نهادینه سازی شعار سال، برای نقش آفرینی نهادهای فرهنگی در نهادینه سازی شعار سال و رفع مشکلات صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل اتاق فکر با هدف نهادینه سازی شعار سال در این نهاد خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر امری ضروری برای بررسی و رفع مشکلات است.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبری و پرداختن به موضوع مهم سال افزود: همه باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی برای عملی شدن شعار سال گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: با تشکیل اتقاف فکر می توان مشکلات و معضلات را بررسی و با تقویت نقاط قوت گام در راستای نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضد ارزش ها برداشت.

وی اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر امری مهم برای اثرگذاری در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی اجتماعی  است.

حجت الاسلام مهدوی مهم ترین مشکل جامعه امروز را اقتصاد و بیکاری جوانان خواند و گفت: با بررسی راهکارها و اقدام عملی می توان در این زمینه ایفای نقش کرد.

وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها و شناسایی و شکوفایی این ظرفیت ها راه مهم اشتغال زایی است و باید در استان لرستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در راستای تشکیل این اتاق فکر تلاش می شود نقش نهادهای فرهنگی را در تبیین و ترویج شعار سال و اقدام عملی برای رفع مشکلات جامعه پر رنگ کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸
خداوند ان شاء الله مردم ما را به سلامت، عزت برساند، به مقاصد خودشان، که آن مقصد، مقصد اسلام است.
0
0