۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۱۳۳۹
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به منتخبان ملت:

لحظه ای از رسیدگی به مشکلات مردم غفلت نکنید

لحظه ای از رسیدگی به مشکلات مردم غفلت نکنید
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به نمایندگان منتخب اعلام کرد: مبادا یک لحظه از رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم غفلت کرده و سرگرم بازی‌های سیاسی شوید.

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن برای دفتر استانی تسنیم ارسال شده از حضور حماسی مردم تقدیر و نکاتی را خطاب به نمایندگان منتخب مردم مطرح کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت جشن ملی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم﴿7﴾
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.»

بار دیگر حماسه عظیم حضور دشمن شکن مردم پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 2 اسفند را برای تاریخ این ملت تبدیل به یوم اللهی دیگر کرد. مردم باعظمت ایران با وجود تبلیغات و شایعات گسترده دشمنان بار دیگر با حضور شکوهمند خود مشتی محکم‌تر از قبل بر دهان استکبار جهانی کوبانده و نشان دادند که به حق شایسته تعظیم و قدردانی هستند.

اینک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان پس از این حماسه غرورآفرین، ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مردم نه به جهت پیروزی و بلکه برای کسب افتخار خدمت‌گذاری مردم نکاتی را خطاب به ایشان و مردم سلحشور اعلام می‌دارد:

خطاب به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان می‌گوییم؛ حال که با همت و تلاش مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی بر کرسی‌های نمایندگی مجلس تکیه زدید؛ مبادا یک لحظه از رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم غفلت کرده و سرگرم بازی‌های سیاسی بشوید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لحظه به لحظه عملکردتان را مورد رصد قرار داده و در صورت کوتاهی در انجام وظایف نمایندگی و یا هرگونه لغزش در این دوران شما را در دانشگاه مورد استیضاح قرار خواهد داد.

امروز نظام مسائل استان به همت جوانان نخبه و دانشجوی استان تهیه شده و برای حل آنان نیز از اساتید و نخبگان دانشگاهی کمک گرفته شده است؛ بدون شک توجه و رسیدگی شما به این مسائل از جمله مطالبات جدی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خواستار است؛ اکنون که به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اید؛ ضمن تأسی به آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمعیا و لا تفرقوا» نماینده تمامی مردم اعم از شیعه و سنی و یا فارس و بلوچ بوده و در جهت حل مشکلات آحاد امت شهید پرور این دیار از هیچگونه تلاشی دریغ نکنید.

در پایان خطاب به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان عرض می‌داریم: ما فرزندان شما در دانشگاه، با رصد دقیق مسائل استان و مطالعه راه‌های حل مشکلات مردم، لحظه ای از مطالبه حقوق مردم دست نخواهیم کشید و با تمام توان برای پیشرفت و آبادنی این سرزمین تلاش خواهیم کرد./1350/د102/ب1
و من الله توفیق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات