۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۴۱۴۱۳
استاد حوزه علمیه قم:

بیانیه گام دوم سندی ضروری برای حرکت انقلاب است

بیانیه گام دوم سندی ضروری برای حرکت انقلاب است
حجت الاسلام سلیمانیان گفت: انقلاب، ایران را از دست دشمنان این میهن نجات داد و خدمات زیادی به مردم صورت گرفته و نهادهای مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی ایجاد شده است.

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در زمینه ماهیت و منشا بیانیه گام دوم و همچنین ضروت آن چند نکته را باید مد نظر قرار داد.

وی افزود: کشور ایران در حدود هفتصد سال تمدن بزرگ منطقه ای و جهانی داشته است و شواهد اثبات آن در کتب مختلف ذکر شده است.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: اما از حدود 200 سال گذشته که سفارت کشورهای خاص غربی در ایران باز شد روند نزولی حرکت ایران آغاز گشت و تا زمان انقلاب و حضور آنان این سیر ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، ایران را از دست دشمنان این میهن نجات داد و در این 40 سال گذشته خدمات زیادی به مردم صورت گرفته و نهادهای مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی ایجاد شده است.

حجت الاسلام سلیمانیان ادامه داد:  اما این امور تنها مناسب تغییر رژیم شاهنشاهی بوده و مناسب دوران جایگزینی بوده است و نقص و ضعف های زیادی وجود دارد و برای حرکت اصلی به سوی پیشرفت نیازمند به گام دوم است که خارجی ها در آن دخالتی نداشته باشند و سرنوشت کشور به دست جوانان این مرز و بوم رقم بخورد و این یکی از ضرورت ها است./979/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
هادی شاملو
ارسال نظرات