۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۴۱۴۲۶

پایان اسفندماه؛ فرصت طلاب برای تعیین تکلیف وضعیت سربازی

پایان اسفندماه؛ فرصت طلاب برای تعیین تکلیف وضعیت سربازی
حجت الاسلام کیانی گفت: نظام وظیفه تا آخر اسفندماه سال ۹۸ مهلت داد که همه طلاب درس خارج، ورودی سال تحصیلی جاری و سال‌های گذشته باید تعیین تکلیف شوند.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: طلابی که مشمول هستند باید به هنگام رسیدن به ۱۸ سالگی وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف بکنند که در این باره یا معافیت تحصیلی داشته و یا به سربازی بروند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: طلبه‌هایی که به سن مشمولیت سربازی رسیدند باید برای معافیت تحصیلی اقدام کنند و در این باره طلابی در حوزه مشغول تحصیل هستند که تاکنون برای معافیت تحصیلی اقدامی نکردند.

این مقام مسئول ادامه داد: نظام وظیفه تا آخر اسفندماه سال ۹۸ مهلت داد که همه طلاب درس خارج، ورودی سال تحصیلی جاری و سال‌های گذشته باید تعیین تکلیف شوند و در غیر این صورت به هیچ عنوان معافیت تحصیلی برای شان در سال ۹۹ صادر نمی‌شود.

حجت الاسلام کیانی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰۰ طلبه ورودی سال تحصیلی جاری باید وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند ضمن اینکه از طلاب ورودی سال‌های گذشته حدود ۵۰ طلبه نیز وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف نکردند.

وی گفت: طلابی که پس از ۱۸ سالگی گذرنامه گرفته و سفر خارج از کشور داشتند، معافیت تحصیلی دارند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
با تشکر ویژه از نظام وظیفه و خبر گزاری رسا .از سازمان وظیفه خواهشمندیم آخوندها ... این خدمت مقدس و شرعی به پایان برسانند و دین خود را به نظام ادا کنند .
با کمال تشکر از خبر گزاری رسا .
2
0