۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۴۱۵۸۵
مسؤول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه:

بیانیه گام دوم عصاره تجربه ۴۰ ساله انقلاب و آینده نگری رهبری انقلابی است

بیانیه گام دوم عصاره تجربه ۴۰ ساله انقلاب و آینده نگری رهبری انقلابی است
حجت الاسلام رجایی‌نیا با بیان اینکه بیانیه گام دوم بازنمایی حرکت انقلاب طی ۴۰ سال گذشته است، گفت: بیانیه محصول عصاره تجربه ۴۰ ساله انقلاب و آینده نگری رهبری انقلابی است.

حجت الاسلام مهدی رجایی‌نیا مسؤول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم در حقیقت بازنمایی حرکت انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته است، گفت: بیانیه گام دوم علاوه بر بازنمایی گذشته تصویر کلی آینده نظام را نیز ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم در حقیقت محصول بیان شخصیتی والامقام و انقلابی است که نه تنها قبل از انقلاب اسلامی را درک کرده بلکه در طول عمر چهل ساله انقلاب درگیر صحنه های سیاسی و اجتماعی بوده و سکانداری اداره کشور را بر عهده داشته است.

حجت الاسلام رجایی‌نیا در ادامه بیان داشت: طبیعتا صدور چنین بیانیه ای از طرف کسی که به همه مسائل مملکت و بر حرکت انقلاب اشراف دارد به نظر می رسد بیانیه بسیار مهمی است که باید نهادها، اشخاص و عموم مردم به آن بیشتر توجه کنند.

مسؤول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه با بیان اینکه همه مردم عادی و نخبه می توانند مفاد بیانیه را درک کنند، ابراز کرد: همه افراد در هر سطح و رتبه علمی که هستند می توانند برداشت های خوبی از بیانیه گام دوم داشته باشند چرا که زبان متن بیانیه بسیار ساده و روان و فاقد پیجیدگی‌های نظری و تئوریک است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم لایه های بسیاری دارد، گفت: افراد به تناسب دانش، شناخت و تجربه‌ای که دازند می‌توانند بیانیه گام دوم را تفسیر و تحلیل کرده و در زندگی روزمره خود استفاده کنند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
احسنت
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
احسنت
3
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
با اجرای تحول حوزوی گام دوم را به سهم خود یاری می رسانیم.
1
0