۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۴۱۹۵۴
کرونا؛

میدان مبارزه گروه‌های جهادی دانشجویی

میدان مبارزه گروه‌های جهادی دانشجویی
گروه های جهادی دانشجویی این روزها لباس رزم شان، تن پوش سفید پزشکی است و با اعلام فراخوان های مختلف در حال جذب نیروی داوطلب هستند.

به گزارش خبرگزاري رسا، هر جا کشور به کمک شان نیاز داشته، حضور دارند و حالا هم برای مبارزه با کرونا به میدان آمده اند. گروه های جهادی دانشجویی این روزها لباس رزم شان، تن پوش سفید پزشکی است و با اعلام فراخوان های مختلف در حال جذب نیروی داوطلب هستند.

 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج یکی از تشکل هایی است که فراخوان تشکیل تیم جهادی مقابله با ویروس کرونا را منتشر کرد.

 اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز برای همکاری با مسئولان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در نامه‌‌هایی جداگانه خطاب به امام‌ جمعه و فرماندار شهرستان دماوند در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

 محمد بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین هم از اعلام آمادگی ۲۱ گروه جهادی استان برای مبارزه با کرونا خبر داده است.

 همچنین 6 اسفند ماه نیز بسیج دانشجویی 72 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور با صدور بیانیه ای خطاب به وزارت بهداشت آمادگی خود را برای بکارگیری تمام امکانات و منابع انسانی بسیج دانشجویی برای مقابله با بحران کرونا اعلام کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: « در صورت اعلام نیاز از سوی مراجع ذی ربط، آمادگی داریم تا با بکارگیری تمام امکانات و منابع انسانی بسیج دانشجویی، گروه های جهادی و ظرفیت سفر راهیان نور

بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی که به جهت توصیه آن وزارتخانه تا اطلاع ثانوی لغو است، در خط مقدم درمان و مقابله با این بحران حضور یابد.»

 گروه جهادی منتظران مصلح بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم امروز به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانشجویان خارجی این دانشگاه را معاینه و غربالگری کرد ونکات بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا نیز به این دانشجویان آموزش داده شد./1360/

ارسال نظرات