۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۴۲۰۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توزیع عادلانه اقلام بهداشتی نیازمند مدیریت صحیح است

توزیع عادلانه اقلام بهداشتی نیازمند مدیریت صحیح است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به افزایش نیاز مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: باید در توزیع این اقلام در استان مدیریت صحیح صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی،  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح استان بیان داشت: با مدیریت و نقش آفرینی مردم این بیماری مهار خواهد سد.

وی رعایت نکات بهداشتی را امری ضروری برای مقابله با ویروس کرونا خواند و افزود: انتظار می رود مردم بیش از اندازه مصرفی که دارند، در خرید مواد و اقلام بهداشتی شتاب نکنند تا جلوی سوء استفاده برخی افراد گران فروش و احتکار این اقلام گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز کادر پزشکان و پرستاران ما در جبهه جهادی به خوبی نقش آفرینی می کنند و باید قدردان تلاش مجاهدان عرصه سلامت بود.

وی در ادامه با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی در داروخانه ها تصریح کرد: باید در توزیع عادلانه این اقلام مدیریت و برنامه ریزی صورت گیرد و اقلام بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود باید در کارگاه های تولیدی سطح تولید اقلام بهداشتی افزایش یابد تا نیاز جامعه هدف تأمین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: با فراهم سازی زمینه و راه اندازی کارگاه های کوچک می توان در تولید اقلام بهداشتی و فراهم ساختن نیاز بازار به خوبی ایفای نقش کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات