۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۴۲۲۳۲

نیروهای سپاه پاسداران در سمنان برای مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شدند

نیروهای سپاه پاسداران در سمنان برای مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شدند
نیروهای جنگ نوین سپاه قائم آل محمد استان سمنان و تیپ ۱۲ قائم سمنان در راستای مقابله با ویروس کرونا وارد میدان عمل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، چند روزی است که فضای کشور درگیر ویروسی به نام کرونا شده است؛ ویروسی ناخوانده که از چین وارد ایران و دیگر کشورهای جهان شده است و علاوه بر اینکه همهمه‌های بسیاری را برپا کرده، در تغییر بسیاری از مناسبات اجتماعی، سیاسی، رویدادها و وقایع اثرگذار بوده است.

اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی و قرنطینه شدن میلیون‌ها نفر در چین و شیوع این بیماری در دیگر کشورها، حالتی آماده‌باش در اکثر کشورهای جهان ایجاد کرده است.

کرونا ویروس از جمله بیماری‌های عفونی است که طیف وسیعی از بیماری‌های تنفسی را شامل می‌شود و نیاز است عزمی همگانی ایجاد شود تا هر چه سریع‌تر این ویروس انجام گسیخته مهار شود.

ایران از جمله کشورهایی است که این روزها درگیر مبارزه و مقابله جدی با ویروس کرونا است و تاکنون اقدامات متعددی برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر نهادها و سازمان‌ها انجام‌شده است.

سپاه یکی از نهادهایی است که همچون همیشه به مدد مردم شتافته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشغول خدمات‌رسانی به مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش سطح ابتلای مردم به این بیماری واگیردار است.

عوامل جنگ نوین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و تیپ 12 سمنان اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای مقابله با این ویروس در سطح استان سمنان آغاز کرده است که ضدعفونی معابر شهری در سراسر استان از جمله آنها است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات