۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۴۲۲۷۰
مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه مطرح کرد؛

برگزاری کلاس های درس در پیام رسان ایتا

برگزاری کلاس های درس در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام امیری گفت: طلاب همه‌روزه موظف‌اند به‌صورت خصوصی در پیام‌رسان ایتا درس استاد را خلاصه‌برداری کرده و برای استاد ارسال کنند.

حجت‌الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ایران گفت: مردم ما باید به نظرات کارشناس‌های این زمینه و پزشکان توجه داشته تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: مدرسه علمیه شیخ علی‌خان از روز اول ابلاغ شیوع این بیماری با جلساتی پیاپی با کارشناسان بهداشت شهرستان و همچنین همکاری با گروه پزشکی منطقه درصدد مقابله با این ویروس منحوس بود و تمامی افرادی که دارای علائم بیماری بودند از کادر و اساتید و طلاب به بهداشت منطقه برای بررسی‌های بیشتر معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به فعالیت همه‌روزه مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه خاطرنشان کرد: این مدرسه تعطیل نشده و همه‌روزه کادر و اساتید با رعایت امور بهداشتی در مدرسه حاضر می‌شوند و کار علمی خود را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با بیان برگزاری کلاس‌های مجازی طلاب ابراز داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا طلاب موظف شدند که در خانه و با حضور در گروه‌های مجازی از دامنه پیام‌رسان داخلی ایتا در کلاس‌ها شرکت کنند و اساتید با حضور در مدرسه و ارسال دروس خود برای طلاب همه‌روزه و در ساعات معین به تدریس می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه شیخ علی‌خان زنگنه شهرستان تویسرکان گفت: اساتید به‌صورت عمومی از طلاب در گروه‌های مجازی سؤال می‌پرسند و طلاب موظف هستند که سؤالات اساتید را در ساعات کلاسی پاسخ دهند.

وی افزود: طلاب همه‌روزه موظف‌اند به‌صورت خصوصی در پیام‌رسان ایتا درس استاد را خلاصه‌برداری کرده و برای استاد ارسال کنند.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به اهمیت توسل و توجه به عنایات خدای تعالی یادآور شد: مردم عزیز ایران باید با توجه به امور بهداشتی جلوی شیوع این بیماری را بگیرند و در این‌ بین نباید از توسل و توجه به خدای تعالی غافل شوند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات