۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۲۲۹۳

امام‌جمعه اهل سنت بوشهر جنایات هندوهای افراطی علیه مسلمانان را محکوم کرد

امام‌جمعه اهل سنت بوشهر جنایات هندوهای افراطی علیه مسلمانان را محکوم کرد
امام‌جمعه اهل سنت بوشهر جنایات اخیر هندوهای افراطی علیه مسلمانان را محکوم کرد و خواستار عکس‌العمل سازمان‌های بین‌المللی و مسئولان دیپلماسی در این باره شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ اسماعیل بازدار صبح امروز در بیانه‌ای با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به هندوستان اظهار داشت: در پی سفر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به کشور هند باکمال وقاحت و صراحت در میان هیاهو و تشویق مردم اعلام می‌کند که هند و ایالات متحده، پیوسته از شهروندان خود در مقابل تروریسم و افراط‌گرایی اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی بیان کرد: ترامپ در این سفر اعلام کردکه پیمان تسلیحاتی به ارزش3 میلیارد دلار با هند منعقد می‌کند.

امام‌جمعه اهل سنت بوشهر با اشاره به اینکه 170 میلیون مسلمان هندی از طرف جنایتکاران شرق و غرب به جرم مسلمان بودن مورد ظلم وستم و کشتار جمعی قرار می‌گیرند گفت: در این راستا رسانه‌ها و مجامع بین‌الملل خود را به غفلت و بی‌خبری زده و در سکوت مطلق قرار گرفته‌اند.

بازدار بیان کرد: گروه‌های مختلف هندوئیسم به‌گونه‌ای وحشیانه و بی‌سابقه مسلمانان را مورد هجوم و قتل عام قرار داده مساجدشان را ویران و خانه‌هایشان را به آتش می‌کشند و همه این جنایت‌ها با تائید و همکاری پلیس و حکومت هند انجام می‌شود.

وی با اشاره اینکه هند و آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانشان بزرگ‌ترین تروریسم و افراطی‌گری و ضد بشری در جهان هستند گفت: زوال قدرت این کشورها با ظلم و ستمگری‌شان نزدیک‌تر خواهد شد و قدرت لایزال الهی انتقام خون بی‌گناهان که قدرت دفاع از خود را ندارند به‌زودی خواهد گرفت.

امام‌جمعه اهل سنت بوشهر با محکوم کردن جنایات هندوهای افراطی علیه مسلمانان خاطرنشان کرد: جنایات هندوها علیه مسلمانان هدایت شده از دستگاه پنهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است و در این راستا سازمان‌های بین‌المللی و مسئولان دیپلماسی باید به مسئولیت خود در این باره عمل کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات