۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۴۲۴۰۳

در روزهای خانه نشینیِ اجباری به پویش در پناه کتاب بپیوندید

در روزهای خانه نشینیِ اجباری به پویش در پناه کتاب بپیوندید
در روزهای سرد خانه نشینیِ اجباری با پیوستن به پویش «#در_پناه_کتاب» فیلم، صوت و عکس از کتابهای برگزیدهای را که به آن علاقهمند هستید به اشتراک بگذارید.

 به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی صالحی، دبیر انجمن ویرایش و درست نویسی درباره پویش «#در_پناه_کتاب» اظهار داشت: این پویش از سوی انجمن ویرایش در روزهای قرنطینه در منزل و خانه نشینی برای کاهش التهاب در جامعه طراحی شد.

وی ابراز داشت: از صبح امروز «پویش #در_پناه_کتاب» را آغاز کردیم و اطلاع رسانی آن از طریق رسانه ملی و شبکههای اجتماعی آغاز شده و بنا داریم قسمتهای برگزیده و جذاب از کتابهایی را که مخاطبان خواندهاند بازخوانی کنند و در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذارند تا فضای جامعه را از این استرس دور کنیم.

صالحی با بیان اینکه مقصد ما دعوت افراد به کتابخوانی و اشتراک گذاشتن آثار است، توضیح داد: تلاش میکنیم در روزهای خانه نشینی و رکود حاکم، کتابخوانی را رواج دهیم و با به اشتراک گذاشتن آثار جذاب دیگران را نیز تشویق به مطالعه کنیم. البته در این میان مراقب حق معنوی کتابها نیز هستیم. از این رو بخشهای برگزیده کتاب منتشر میشود.

 دبیر انجمن ویرایش و درستنویسی خاطرنشان کرد: این پویش را راه میاندازیم تا در روزهای سرد خانهنشینیِ اجباری، بتوانیم در پناه کتاب، گرم شویم. کافی است گوشی را کنار بگذاریم و:

۱. برای خودمان کتاب بخوانیم؛ ۲. برای هم کتاب بخوانیم؛ ۳. با هم کتاب بخوانیم. این روزها بیشتر کتاب بخوانیم و درباره این پویش با بقیه حرف بزنیم.

علاقه مندان می توانند @viraiesh با همین هشتک در اینستاگرام پیام ارسال کنند./998/

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات