۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۴۲۴۱۱

امام جمعه بروجن پای‌کار مقابله با کرونا

امام جمعه بروجن پای‌کار مقابله با کرونا
امام جمعه بروجن گفت: با همکاری ۶ نفر از روحانیون تمام عابربانک‌های شهرستان را ضدعفونی کردیم و امیدواریم در روز‌های آینده بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق با اشاره به ضدعفونی کردن شهرستان بروجن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های پزشکی در مورد پیشگیری از این ویروس، رعایت بهداشت فردی و عمومی یکی از الزامات جهت پیشگیری از این بیماری است.

وی اظهار داشت: ما هم به نوبه خود در کنار پزشکان و پرستاران متعهد که این روزها زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و در کانون درگیری این بیماری در بیمارستان‌ها هستند، تصمیم گرفتیم کاری برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان بروجن افزود: با توجه به توصیه‌های داده شده به مردم مبنی بر استفاده از خدمات الکترونیک و حضور کمتر در بانک‌ها، تصمیم بر آن شد که تمام خودپردازها و عابر بانک‌های شهرستان بروجن را ضدعفونی کنیم.

حجت الاسلام هراتی‌مطلق بیان کرد: با همکاری ٦ نفر از روحانیون شهرستان بروجن و اداره بهداشت که مواد ضدعفونی کننده را در اختیارمان قرار دادند، این کار انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم مردم یک روز بدون دغدغه از خودپردازها استفاده کردند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آینده خدمات بهتر و بیشتری را برای مردم ارائه دهیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
ر هنگام پاک‌سازی هیچ‌گونه سیم شارژ و یا هندزفری به دستگاه متصل نباشد. برای خودداری از ایجاد هر گونه خراش بر روی صفحه، کاربران می‌بایست از پارچه‌های میکرو فیبری استفاده کنند. گفتنی است که پارچه‌های مخصوص عینک و صفحه نمایش تلویزیون‌ها نیز در این کار فعالیت مشابهی را نشان میدهند.

پاک‌سازی می‌تواند با میزان کمی آب ولرم با صابون انجام شود، اما بهتر است افراد از اسپری‌های مخصوص صفحه نمایش‌ها برای انجام این عمل استفاده کنند. استفاده از مواد شوینده قدرتمند ممکن است در پاک‌سازی میکروب‌ها موثر باشد، اما آن‌ها همچنین می‌توانند محافظ صفحه که از سوی شرکت سازنده بر روی صفحه قرار داده شده را از بین ببرند.
0
0