۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۴۲۴۵۶
آیت الله حیدری:

جوهره فداکاری و جانبازی جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا نشان داده شد

جوهره فداکاری و جانبازی جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا نشان داده شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: جوهره فداکاری، جانبازی و رشادت نظام سلامت، پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا ویروس به همگان نشان داده شد.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جهان و کشورمان با کروناویروس درگیر است، اظهار داشت: جوهره فداکاری، جانبازی و رشادت نظام سلامت، پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا ویروس به همگان نشان داده شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پزشکان و پرستاران با به خطر انداختن جان شان از مردم و بیماران مراقبت می‌کنند، تصریح کرد: همانطور که دفاع از حرم خیل عظیم بسیجیان و انقلابیون را به جهانیان به ویژه ملت ایران نشان داد، کرونا ویروس نیز جانفشانی پزشکان و پرستاران را به نمایش گذاشت.

آیت الله حیدری با بیان اینکه رهبرانقلاب و مردم قدرشناس فداکاری و خدمت پزشکان و پرستاران هستند، گفت: محتکران ماسک و مواد بهداشتی باید تاوان چنین اقدامی را پس بدهند و با اشد مجازات روبرو شوند.

وی تصریح کرد: رییس قوه قضائیه تکلیف را نسبت به محتکران ماسک و مواد بهداشتی مشخص کرد و اشد مجازات را معین ساخت که در برخی موارد باید منتظر اعدام باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: محتکران همان تروریست‌های سلامت و جنایتکاران بشریت هستند که جان مردم را به خطر می‌اندازند و از قوه قضائیه و نیرو‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهیم با چنین اشخاصی برخورد شدیدی داشته باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات