۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۴۲۵۳۴
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب از فرصت تعطیلات برای پژوهش و مقاله نویسی استفاده کنند

طلاب از فرصت تعطیلات برای پژوهش و مقاله نویسی استفاده کنند
حجت الاسلام ایرانی گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته در این جهت است که وقت طلاب به سمت پژوهش و مقاله نویسی جهت داده شود.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در راستای تدابیر ستاد بحران استان کرمانشاه و همکاری حوزه علمیه با این ستاد، دروس مدارس علمیه تعطیل است، گفت: با ادامه دار شدن تعطیلات، دروس حوزه علمیه کرمانشاه از طریق مجازی در حال پیگیری است.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به اهمیت عدم افت تحصیلی طلاب در تعطیلات پیش رو، عنوان کرد: در جلسه ای با مدیران مدارس علمیه کرمانشاه مقرر شده تا زیر ساخت های آموزش مجازی فراهم و مشکلات رفع شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بخش های اداری حوزه علمیه کرمانشاه همچنان مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: حضور و یا عدم حضور کادر مدارس علمیه نیز در اختیار مدیران مدارس است و در صورت نیاز کادر مدارس به دورکاری خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اخلاقی، خاطر نشان کرد: برنامه های تربیتی حوزه علمیه با طرح مباحث اخلاقی توسط اساتید در ابتدای کلاس ها و انتشار آن ها از طریق فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه طلاب باید از فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را ببرند، تصریح کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته در این جهت است که بیش از وقت طلاب به سمت پژوهش و مقاله نویسی جهت داده شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با توصیه مردم به دعای خیر نسبت به هم نوعان خود، ادامه داد: یکی از برتری های هم وطنان ما نسبت به مردم کشور های دیگر امکان توسل به اهل بیت (ع) است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات