۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۲۵۳۶
مدیر حوزه علمیه یزد:

برای مبارزه با کرونا رعایت بهداشت و توسل به اهل بیت را فراموش نکنیم

برای مبارزه با کرونا رعایت بهداشت و توسل به اهل بیت را فراموش نکنیم
حجت الاسلام شمس با اشاره به توصیه اکید اسلام نسبت به رعایت نظافت، گفت: باید در امور بهداشتی نظر متخصصان و پزشکان را قبول کرد و فصل الخطاب دانست.

حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه فوق العاده با مدیران مدارس علمیه یزد، گفت: برای جبران تعطیلی های ناشی از کرونا اساتید حوزه علمیه استان یزد فایل صوتی خود را در بخش پیشخوان سامانه نجاح بارگذاری کرده اند.

حجت الاسلام شمس با بیان اینکه با تعطیلی حوزه علمیه، برگزاری دروس از طریق فضای مجازی ادامه دارد، عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه یزد از طریق سامانه نجاح صوت دروس را در اختیار می گیرند و حضور و غیاب نیز از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به توصیه اکید اسلام نسبت به رعایت نظافت، ابراز کرد: باید در امور بهداشتی نظر متخصصان و پزشکان را قبول کرد و فصل الخطاب دانست.

وی مردم را به خواندن دعاهای مختلف را در کنار رعایت بهداشت توصیه کرد و افزود: ادعیه ای مانند زیارت عاشورا، حدیث کسا و دعای نور در برقراری آرامش جامعه بسیار می تواند مفید باشد.

حجت الاسلام شمس با اشاره به اهمیت ارتباط و توسل به امام زمان(ع)، اظهار داشت: در شرایط فعلی استغاثه و رابطه قلبی با امام زمان(ع) بسیار اهمیت دارد./1350/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات