۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۴۲۶۱۹
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

طلاب شایعات و فشار روانی دشمنان را در فضای مجازی خنثی کنند

طلاب شایعات و فشار روانی دشمنان را در فضای مجازی خنثی کنند
حجت الاسلام رحیمی صادق گفت: طلاب با استفاده از فضای مجازی به خنثی سازی شایعات و فشار روانی دشمنان که منحوس‌تر و مخرب‌تر از کروناویروس است، اقدام کنند.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه طلاب و روحانیان همواره مبلغ حدیث معروف النظافةمن‌الایمان بودند و هستند، گفت: طلاب و روحانیان عامل به آموخته‌های خویش و تابع دستورات دین هستند و خوب می دانند پیشگیری بهتر از درمان است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: حوزه های علمیه و طلاب علاوه بر اینکه خود به تمام توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کروناویروس عامل هستند بلکه دیگران را نیز به رعایت امور بهداشتی و جدی گرفتن توصیه‌های پزشکی در مقابله با این ویروس تشویق می کنند.

وی آرامش و آگاهی جامعه را اصلی‌ترین مولفه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد و گفت: به گفته متخصصان و پزشکان استرس و اضطراب ضریب ایمنی بدن را پایین آورده و احتمال درگیری و مبتلا شدن به این ویروس را افزایش می دهد؛ بنابراین گذر از بحران کنونی نیازمند آرامش و آگاهی است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق بیان داشت: به طور قطع مردم در کنار آرامش روانی و رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه مناسب می توانند کرونا ویروس را شکست دهند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران بیان داشت: مردم توجه داشته باشند این بیماری نیز همانند سایر بیماری‌ها قابل کنترل و پیشگیری است اما در کنار این کنترل و پیشگیری نباید از یاد خدا و توسل به اهل بیت(ع) غفلت کرد و از فضای معنوی ماه رجب بی بهره ماند.

وی خطاب به طلاب و روحانیان تاکید کرد: طلاب و روحانیان از فضای مجازی که در اختیار دارند برای ایجاد آرامش در جامعه بهره برده و شایعات دشمن خبیث و قسم خورده ملت ایران که به هر بهانه به دنبال جوسازی و تحمیل فشار روانی بر مردم است را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق ادامه داد: روحانیت و طلاب با امیدبخشی به جامعه با موج سواری دشمن و تزریق ناامیدی که مخرب‌تر و منحوس‌تر از ویروس کرونا است، مبارزه کنند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات