۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۲۶۲۹
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند اقدام جهادی مردم و مدافعان سلامت است

ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند اقدام جهادی مردم و مدافعان سلامت است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ریشه کن کردن ویروس کرونا نیازمند همکاری و مساعدت همگانی مردم و مسئولان با مدافعان سلامت و کادر درمانی در این کار جبهه‌ای و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در حاشیه بازدید از بخش بیماران حاد تنفسی و دیدار با کادر درمانی و مدافعان سلامت اظهار داشت: امروز کشور در جبهه مبارزه با ویروس کرونا است که در راس همه عزیزان پر تلاش حوزه بهداشت و درمان قرار دارند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آلام مردم را کاهش دهد و شرایط فعلی را به شرایط مناسب برساند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز وظیفه دیدم که به صورت حضوری از رزمندگان خط مقدم حوزه سلامت تقدیر و تشکر کنم و به آنها خداقوت بگویم، به همین منظور امروز به بیمارستان شهید محمدی آمدم تا از جانب خودم و تمام مردم استان از یکایک کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در حال تلاش هستند تشکر کنم.

وی تصریح کرد: امروز در این کار جبهه‌ای و جهادی که دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی در حال انجام آن هستند نیاز به یک همکاری و مساعدت همگانی در مجموعه دستگاه‌های اجرایی و کارگزاران نظام وجود دارد که همه کمک کنند و کادر درمانی را تنها نگذراند.

امام جمعه بندرعباس افزود: مردم نیز همانگونه که این مسئله را به درستی درک کرده‌اند و با مجموعه نظام درمان و حوزه سلامت همکاری کرده‌اند باید همکاری خود را مضاعف کنند تا این روزهای سخت هم سپری شودو مسئله به شما کلی ریشه کن شود قطعا ریشه کنی ویروس کرونا با همکاری و همراهی مردم ممکن می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهترین همکاری مردم با کادر درمانی این است که قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و و در خانه بمانند و به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند، باید در این مدت مسافرت‌ها را حذف کرد و ارتباطات را کاهش داد تا سریعتر این مشکل حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان داشت: به مردم توصیه می‌کنم در کنار رعایت تمام اصول بهداشتی که یک امر واجب بوده، از دعا و توسل غافل نشوند، مردم دعا کنند و دست توسل به سمت ذات باری تعالی دراز کنند که ان شاءالله هر چه سریعتر این ویروس منحوس ریشه کن شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات