۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۴۲۸۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حوزه علمیه آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است

حوزه علمیه آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از ظرفیت حوزه های علمیه در زمینه ارائه خدمت در بخش فرهنگی و ارائه خدمات به بیماران کرونایی در کنار کادر درمان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان ، در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغی با موضوع مقابله با ویروس کرونا که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، از اعلام آمادگی جامعه روحانیت و حوزه علمیه برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: از ظرفیت حوزه های علمیه در زمینه ارائه خدمت در بخش فرهنگی و ارائه خدمات به بیماران کرونایی در کنار کادر درمان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از همه گیر شدن بیماری کرونا، افزود: در شرایط امروز جامعه حفظ سلامت مردم از اولویت مهمی برخوردار بوده و با توجه به نزدیک شدن ایام عید با فرهنگ سازی باید جلوی افزایش آمار مبتلایان به کرونا را گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه روحانیت و طلاب باید در کنار کادر درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با دیدن آموزش های لازم انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از زحمات جهادی مدافعان سلامت، بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه بهترین کمک مردم برای جلوگیری از همه گیر شدن بیماری کرونا است.

وی در ادامه به توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی مورد نیاز مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ورود نیروهای جهادی و بسیجی در این زمینه نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تنظیم و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را یک اصل اساسی عنوان کرد و گفت: با ورود نیروهای جهادی و بسیجی توزیع این اقلام بهداشتی در سطح استان هدفمند تر شده است و اقدامی ستودنی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
خدا به حق حضرت زهرا به دادشون برسه و شفاشون بده
0
0