۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۴۲۹۱۲
همزمان با میلاد مولی الموحدین؛

مشهد الرضا در شب میلاد امیرالمومنین غرق در نور و سرور شد

مشهد الرضا در شب میلاد امیرالمومنین غرق در نور و سرور شد
همزمان با شب میلاد امیرالمومنین(ع) مشهدالرضا با محوریت حرم مطهر رضوی غرق در نور و سرور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شب میلاد امیرالمومنین(ع) مشهدالرضا با محوریت حرم مطهر رضوی غرق در نور و سرور شد.

بنابراین گزارش با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و مشهد و توصیه متخصصان بهداشتی و علما به عدم برگزاری تجمع و جلسات مذهبی امسال شب میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) به گونه ای دیگر برگزار شد و دوستداران اهل بیت(ع) با اهمیت دادن به سلامتی خود و مردم در ابتکاری جدید به برگزاری جشن و شادی متفاوت نسبت به سال های قبل پرداختند.

این گزارش می افزاید گوشه و کنار شهر چراغانی و نورافشانی شده و مردم ولایت مدار مشهدی با خودروهایی مزین به پرچم و پلاکارد و آهنگ های مذهبی در کوچه و خیابان ها جشن گرفتند.

همچنین در حرم رضوی نیز همه صحن ها چراغانی و آذین بندی شده و خادمان رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء در نقاره‌های حرم دمیدند و میلاد مولود کعبه را بشارت دادند.

خادمان حرم رضوی نیز در این شرایط سختی که کشور با شیوع بیماری کرونا مبارزه می کند، تمهیداتی را برای بهره مندی هر چه بیشتر عاشقان اهل بیت(ع) فراهم کردند و برنامه های حرم رضوی از طریق رسانه‌های ملی و پایگاه اینترنتی رضوی تی‌وی پخش شده و امکان عرض ارادت عاشقان ولایت از راه دور فراهم شد./864/پ310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات