۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۴۲۹۶۷

ضدعفونی کرونایی معابر عمومی تبریز توسط بانوان بسیجی

ضدعفونی کرونایی معابر عمومی تبریز توسط بانوان بسیجی
بانوان بسیجی تبریز برای ضدعفونی کرونایی معابر عمومی تبریز وارد میدان شدند و در تداوم رسالت دوران دفاع مقدس، به پشتیبانی از مدافعان سلامت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بانوان بسیجی تبریز برای ضدعفونی کرونایی معابر عمومی تبریز وارد میدان شدند و در تداوم رسالت دوران دفاع مقدس، به پشتیبانی از مدافعان سلامت پرداختند.

رقیه حسن‌زاده فرمانده حوزه حضرت سمیه(س) سپاه غدیر تبریز در این زمینه گفت: بانوان بسیجی در کمک به بهبود اوضاع کنونی و مهار کرونا در کنار برادران به ضد عفونی اماکن و معابر حوزه استحفاظی خود اقدام کردند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از بانوان بسیجی پایگاه 29 بهمن حوزه حضرت سمیه سپاه غدیر تبریز در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در تحقق رعایت اصول بهداشتی و کمک به شبکه بهداشتی، در حرکتی خودجوش و انقلابی اقدام به دوخت ماسک‌های ویژه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا کردند.

حسن‌زاده اضافه کرد: بانوان بسیجی این پایگاه با 15 چرخ خیاطی در دو روز گذشته 300 ماسک پزشکی تولید کردند و تا زمانی که نیاز باشد با همکاری سپاه غدیر تبریز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

فاطمه فرحناک فرمانده پایگاه 29 بهمن این حوزه هم در مورد فعالیت بانوان بسیجی این پایگاه گفت: پس از لغو نماز جمعه در شهرهای مختلف، خواهران بسیجی بر خود وظیفه دانستند تا در این جبهه فعال شده و سنگر خود را از مصلاهای نماز جمعه به کارگاه تولید ماسک تغییر دهند.

فرمانده پایگاه 29 بهمن تاکید کرد: امروز سنگر ما پشتبانی از مدافعان بهداشت در راستای سلامت جامعه و مردم است و مانند دوران دفاع مقدس همچنان پای کار هستیم تا اوضاع به روال عادی برگردد.

وی تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب را در راستای رعایت بهداشت و کمک به جامعه پزشکی مهم‌ترین رسالت دانست و افزود: در این خصوص بانوان در کنار برادران در ضد عفونی معابر و اماکن هم فعالیت می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات