۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۸۳۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:‏

دشمن از مشارکت مردم عصبی است

دشمن از مشارکت مردم عصبی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن از مشارکت مردم عصبی است، گفت: شبکه های معاند تبلیغات گسترده خود را برای کاهش مشارکت آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با حضور در پای صندوق رأی در مسجد رادمردان تبریز، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه حضور خود در جمع خبرنگاران گفت: مردمی که تا این لحظه موفق نشده اند در این کار خیر شرکت کنند هر چه سریع‌تر خود را به پای صندوق برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: رأی اولی‌ها اولین سال شرکتشان در رأی گیری است که از این افراد می‌خواهیم حتماً به پای صندوق بیایند و در در سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم مجلس قوی و قدرتمند داشته باشیم، گفت: صهیونسیم بین الملل تلاش می‌کنند حضور مردم رو کمرنگ نشان دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به تبلیغات شبکه‌های معاند در کل کشور گفت: دشمنان تبلیغات خود را آغاز کرده اند که در فرایند رأی گیری شرکت نکنید تا از ویروس کرونا در امان بمانید که این نشان می‌دهد که دشمن عصبی است.

وی با بیان اینکه کشورمان باید قوی باشد، گفت: مجلس قوی دو رکن دارد که یکی حضور پرشور در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: کسانی را انتخاب کنیم که پایبند به آرمان‌های امام هستند، شجاع بوده و روحیه ایستادگی و مقاومت داشته باشند تا مجلس قوی داشته باشیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات