۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۴۲۹۷۷
حجت الاسلا حیدری خبر داد؛

فعالیت کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده مازندران

فعالیت کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص استان خبر داد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از فعالیت کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص استان خبر داد.
 
وی با بیان این که کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمین آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است، افزود: همه و توان ظرفیت خود را برای کمک به مردم و همچنین مجموعه بهداشتی و درمانی استان به کار خواهیم گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران در همراهی با دیگر نهاد‌ها از جمله استانداری با تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در اداره کل و ادارات تابعه شروع به مبارزه با ویروس کرونا کرده است.

وی با بیان این که اطلاع‌رسانی مناسبی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بقاع متبرکه استان صورت گرفته است، افزود: آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع نذری جلوگیری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که بنا به ظرفیت آن بقعه متبرکه و نیروی کار روزانه ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تجمع هنگام توزیع ماسک، خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مقابل درب خانه‌های شهروندان اقدام به اهدای ماسک می‌کنند.
 
وی با بیان این که اوقاف مازندران برای حفظ سلامتی مردم، جلوگیری از شیوع ویروس و شکست دادن این کرونا ویروس تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از خانه‌های خود بیرون نیایند تا چرخه شیوع این ویروس قطع شود.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که برون رفت از شرایط فعلی نیازمند عزم ملی است، تصریح کرد: امروز مسؤولان و مدیران بخش های مختلف کشور به ویژه حوزه درمانی در خط مقدم جبهه سلامت مشغول خدمات رسانی هستند و مردم نیز باید با عمل به توصیه های بهداشتی از شیوع بیشتر این ویروس در جامعه جلوگیری کنند.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که مردم فهیم کشورمان اگر به توصیه ها و هشدارهای بهداشتی و درمانی به خوبی عمل کنند به زودی کرونا را شکست خواهیم داد، بیان داشت: پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری در حال حاضر یکی از مهم ترین توصیه های مسؤولان درمانی کشورمان برای جلوگیری از افزایش دامنه شیوه این بیماری است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بنا به توصیه مسؤولان درمانی کشور بسیاری از برنامه ها و اجتماعات فرهنگی و مذهبی کشور در طی این روزها تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از امن ترین و مطمئن ترین مکان ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس در خانه ماندن است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات