۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۴۳۰۰۲
حجت الاسلام شکریان:

مسافرت‌های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت

مسافرت‌های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیر ضروری و عمل به توصیه های بهداشتی تأکید کرد.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با توجه به شیوع گسترده این ویروس در مازندران و حجم مسافرت‌ها به شمال کشور، گفت؛ هموطنان فهیم کشور از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در این شرایط مسافرت سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت.
 
وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و درمانی، اظهار داشت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر پزشکی و درمانی در کشور ستودنی است و مدافعان حریم سلامت ملت ایران با از خودگذشتگی و ایثار در خط مقدم این جبهه ایستاده اند و در خلق حماسه‌ای دیگر در کشور چشم جهانیان را به حیرت وا داشته اند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر رعایت اصول بهداشتی و توصیه‌های مسؤولان وزارت بهداشت و درمان، افزود: هموطنان خونگرم و فهیم ایران اسلامی از مسافرت‌های غیرضروری در این ایام پرهیز کنند و امیدواریم بعد از شکست این ویروس منحوس میزبان مردم خوب کشورمان در استان‌های شمالی باشیم.
 
وی در ادامه سخنان خود به حجم عظیم تبلیغات علیه جمهوری اسلامی در برخی شبکه‌های معاند خارجی و عناصر خود فروخته داخلی اشاره و تصریح کرد: غرب و کشور‌های اروپایی در شرایط بسیار خطرناک و بحرانی قرار دارند و سعی می‌کنند جمهوری اسلامی را مرکز فعالیت‌های این ویروس قرار دهند غافل از اینکه خود دچار چالش جدی و بحران‌های بزرگتری قرار دهند.
 
عضو شورای فرهنگ مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی با بهانه ویروس کرونا در کشور اشاره و اظهار داشت: شیوع این ویروس در همه کشور‌های جهان در حال گسترش روزافزون است و مختص ایران اسلامی نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن درصدد ضربه زدن به مراکز فرهنگی و دینی جمهوری اسلامی است و به بهانه این ویروس می‌خواهد جمهوری اسلامی را منزوی کند، تصریح کرد: به طور قطع و یقین در این تقابل هم شکست خواهد خورد و مجاهدت‌های کادر پزشکی و درمانی در کشور و ایجاد همدلی و وحدت راه عبور از این مشکلات است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از روند خوب و بسیار مناسب مبارزه با این ویروس در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های حال حاضر جهان در حوزه درمان و خدمات پزشکی است و به طور قطع با عمل به توصیه‌های بهداشتی و با رعایت بسیاری از دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان از این شرایط عبور خواهیم کرد.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران با تاکید بر اجتناب از سفر‌های غیر ضروری هموطنان در این شرایط، بیان داشت: هموطنان فهیم کشور از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در این شرایط مسافرت سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت و مردم خوب کشورمان به توصیه‌های مسئولان مربوطه توجه کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات